Народні обранці сконцентрувалися на тих проблемах Тернопільської області, які передусім потребують фінансової підтримки від парламенту. Не оминули увагою і необхідність додаткового фінансування ремонту автошляхів краю.
Начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик представив учасникам засідання план ремонтно-будівельних робіт у 2018 році, підтримані міжвідомчою комісією з питань державних інвестицій інвестиційні проекти, а також перелік ділянок, які потребують додаткового фінансування.
«У 2017 році два наші Державні інвестиційні проекти отримали позитивні висновки міжвідомчої комісії. Перший – покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги М-12 Стрий — Тернопіль — Кропивницький – Знам’янка. Це спільний проект Тернопільської, Львівської та Івано-Франківської дорожніх служб, координатором у якому виступає перша. Відновлення та покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги передбачає її реконструкцію, В тому числі 62,5 кілометра в межах Тернопільської області (від кордону з Прикарпаттям до Тернополя), – зазначив Богдан Юлик. – Інший інвестиційний проект – розвиток автомобільної мережі загального користування. Загальна протяжність ділянок складає 73 км. Його мета – покращення транспортного сполучення до Зарваницького духовного центру, Свято-Успенської Почаївської лаври та в напрямку столиці. Загальна протяжність реконструкції — 84,73 км. Проект включає ремонт ділянок семи автомобільних доріг.»
Зважаючи на підтримку міжвідомчої комісії з питань державних інвестицій, Богдан Юлик запропонував комітету передбачити фінансування з державного бюджету вищезазначених проектів у 2018 році, на що народні обранці погодилися.
Начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області презентував також новий проект, реалізацію якого планують у 2019 році. Йдеться про оновлення траси Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль. У межах Тернопільщини шляховики прагнуть відремонтувати 65,5 км. Ця дорога – частина найкоротшого шляху до Карпат зі столиці. Водії за її допомогою заощаджують 100 км.
Крім того, тернопільські дорожники мають необхідність у додатковому фінансуванні ремонту п’яти ділянок траси М-19, котра перетинає область з півночі на південь.
«Нам необхідно завершити ремонт нашого головного транспортного коридору на Київ: дороги Тернопіль — Кременець. Потрібні кошти на оновлення останніх 15 км. Ми пропонуємо комітету підтримати також фінансування ремонту ділянки дороги М-19, котра з’єднує районні центри Чортків та Заліщики. Її протяжність 48 км», – додав Богдан Юлик.
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету цю ініціативу дорожників Тернопільщини теж підтримав.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: дороги, ремонт, Служба автомобільних доріг, Тернопільщина