Четвер, 21 листопада 2024
• Зупинилося серце захисника із Чортківської громади • Воїн із Теребовлянщини отримав високу відзнаку від президента • Переселенка із Запоріжжя обійняла високу посаду в громаді на Тернопільщині • 18 листопада на Тернопільщині вимикатимуть електроенергію • Понад 400 маскувальних сіток відправили на фронт волонтери із Великої Березовиці • Аварія у Тернополі: автомобіль “Toyota” проїхав на червоний сигнал світлофора • Понад 12 млн гривень взяв киянин за неякісні спальні мішки для тернопільських шкіл • Молодь із Борщева проводить благодійні ярмарки для підтримки воїнів • “Ділки” з Тернопільщини незаконно переправляли чоловіків через кордон • На Тернопільщині жінки складають половину кандидатів до лав Сил оборони • “Її вишиванки – гордість усієї родини”. Віра Присіч із Тернопільщини відсвяткувала 90-річчя • Артистці з Бережан Інні Калинюк присвоїли високе звання • Трагедія у Копичинцях: третя смерть через гриби… • Тернопільські поліцейські врятували 72-річну тернополянку • У пожежі на Кременеччині загинув чоловік • У Тернопільській духовній семінарії відбулася зустріч освітян та священників • П’яний водій у Тернополі повалив дорожній знак • “Зібрали рекордну суму”. У школі на Тернопільщині провели благодійний ярмарок • Працівники Тернопільської митниці склали 62 протоколи про порушення митних правил • 13 громад стали новими учасниками «Марафону лип» від «Контінентал»
Степан Барна: «Необхідно відремонтувати аварійний «Гаївський міст», адже він з’єднує дві важливі міжнародні траси»

Опубліковано: 16 Липня о 16:00 35


Повернути Тернополю статус логістичного центру Західної України прагне кандидат у народні депутати від Тернополя Степан Барна. Аби досягти такої мети, потрібні добрі дорожні розв’язки.


Гаївський міст – одна з найбільш больових точок Тернополя

На проблему з Гаївським мостом вкотре звернули увагу тернополяни під час зустрічі з кандидатом у народні депутати Степаном Барною. За два дні по тому на запрошення Степана Барни до Тернополя приїхав перший віцепрем’єр-міністр України, міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів. Разом вони побували на мості й обговорили шляхи залучення фінансування на його реконструкцію.

Проблема реконструкції Гаївського мосту тягнеться з 2010 року. Її ніхто реально не вирішував до сьогодні. Відбувалося це з двох причин: міст перебуває на балансі міста та недостатність фінансування на його відновлення.

Як вирішити проблему?

За словами Степана Кубіва, у зв’язку з тим, що Степан Барна, ще будучи на посаді голови обласної адміністрації, у 2017 році звернувся з листом до Кабміну, про цю проблему почали говорити. «Ми пропонуємо передати цю дорогу на баланс держави, що хотіли зробити ще кілька років тому. Тоді, відповідно, формується бюджет на наступний рік та спрямовується фінансування. Сьогодні ремонт мосту оцінюють у 205 мільйонів гривень. Нам потрібно дивитися на стратегічний розвиток Тернополя як великого інфраструктурного проєкту, який є реальним для проведення міжнародних транзитних вантажів», – зазначив Степан Кубів.

Степан Барна наголосив, що завданням номер один — зробити все, щоб допомогти Тернопільській міській раді у вирішенні цього питання. Відремонтувати аварійний Гаївський міст важливо, бо через нього проходять кілька тисяч автомобілів щоденно і він з’єднує дві важливі міжнародні траси – кременецьку та хмельницьку.

«Нам важливо, щоб автомобілісти, котрі рухаються дорогою М-12 та М-19, не відчували незручностей. Впродовж останніх років ми мали підтримку Кабінету Міністрів також в особі Степана Кубіва. Сьогодні бачимо такі можливості для реалізації цього проєкту: у разі обрання депутатом Верховної Ради України я буду ініціювати виділення коштів постановою Кабінету Міністрів по субвенції соціально-економічного розвитку окремих територій, підтримуватимемо й позицію щодо фінансування з Державного фонду регіонального розвитку», – пояснив Степан Барна.

Яка доля Східного об’їзду Тернополя?

Цього року розпочинається реалізація глобального проєкту – будівництво Східного обходу Тернополя. Йдеться про нову дорогу, яка з’єднає траси М-12 і М-19. Фінансування з Європейського інвестиційного банку – 20 млн. євро. Наразі тривають підготовчі заходи. І цей обхід дозволить суттєво зняти навантаження з Гаївського мосту та об’їзної дороги Тернополя, підсилить безпеку та частково вирішить екологічне питання. «Ми хочемо повернути Тернополю статус логістичного центру Західної України, а без добрих транспортних розв’язок це зробити неможливо», – акцентував Степан Барна.

Нагадаємо, за останні чотири роки у Тернопільській області вдалося капітально відремонтувати три основні магістралі: М-19 Тернопіль – Кременець, М-12 Тернопіль-Підволочиськ та Н-09 Тернопіль – Львів.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Нещодавно опубліковане

У Чортківській громаді чергова болюча втрата - 19 листопада зупинилося серце 54-річного військовослужбовця Павла Савки із села Росохач....


Рубрика: , Опубліковано: о 21:09


Головний сержант — командир гармати 45-ої окремої артилерійської бригади Збройних Сил України, мешканець с. Кровинка Теребовлянської громади Віталій Сирляк відтепер повний кавалер ордена «За мужність»...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:01


У Чортківській міській раді високу посаду обійняла переселенка із Запоріжжя Алеся Васильченко...


Рубрика: , , , Опубліковано: о 10:00


У понеділок, 18 листопада, внаслідок ракетного обстрілу обʼєктів енергетики, за розпорядженням НЕК «Укренерго» на Тернопільщині запроваджується графік погодинних вимкнень...


Рубрика: , Опубліковано: о 22:04


Уже понад рік у Великій Березовиці, що біля Тернополя, плетуть маскувальні сітки і відправляють на фронт...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:00



Теми дня
20 Листопада
17 Листопада
15 Листопада
12 Листопада