Чотири пілотні школи, які впроваджують на Тернопільщині реформу нової української школи, отримали сучасні розвиваючі конструктори LEGO Playbox. Дидактичні матеріали, а також набори «Шість цеглинок» для кожного учня пілотного проекту 12 квітня передав голова Тернопільської облдержадміністрації Степан Барна.
Завдяки сучасним конструкторам втілюватиметься унікальна технологія навчання, яка допоможе учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити.
За словами Степана Барни, одним з пріоритетних завдань для області є розвиток освіти та покращення якості освітніх послуг: «Сьогодні ми на конкретному прикладі бачимо, як держава підтримує освіту, є розуміння з боку Президента України Петра Порошенка та прем’єр-міністра Володимира Гройсмана. Нова українська школа дозволяє змінити підхід до навчання дітей, тому ми зацікавлені, щоб таких кампаній, як з LEGO, було якомога більше. Готові стимулювати ті школи, які даватимуть учням якісні та нові знання, а також постійно вдосконалюватимуться».
Конструктори, які отримали учні чотирьох пілотних шкіл — Чортківської ЗОШ №7, Козівської ЗОШ №1, Підволочиської ЗОШ та Збаразької ЗОШ №1 — впроваджені у навчальний процес. Вони допоможуть першокласникам розвивати як логічне мислення, так і моторику пальців, всебічно розвиватися в ігровій формі, чого не передбачено у теперішній школі, наголосила начальник відділу освіти Тернопільської ОДА Ольга Хома.
До того ж близько 700 перших класів області отримають конструктори LEGO уже в травні для впровадження нової української школи. Усі матеріали дітям нададуть безкоштовно.
Нагадаємо, що перші класи з 1 вересня 2018 року навчатимуться за новим стандартом початкової школи, має бути організовано вісім навчальних осередків, а їх створення підтримає держава спеціальною субвенцією майже в 1 мільярд гривень. Яким чином має бути влаштований новий освітній простір у Новій українській школі, МОН прописало у спеціальних методичних рекомендаціях для керівників шкіл. Зокрема, має бути таких вісім навчальних осередків:
- навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами);
- змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);
- ігри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор);
- художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт);
- куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);
- відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям);
- дитяча класна бібліотечка;
- осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо).
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: Степан Барна, школи