Водночас будівництво основних магістралей і надалі залишається пріоритетним. На цьому наголосив голова Тернопільської ОДА Степан Барна під час виїзного засідання колегії облдержадміністрації.
«Мені відрадно сьогодні сказати, що на дорозі М-19 Тернопіль-Дубно вже зроблено ділянку протяжністю 31 км. Водночас для нас також залишається пріоритетним ще один напрямок – це будівництво дороги Н-02 Тернопіль- Львів. Відповідно до постанови КМУ, на цю дорогу виділено 302 мільйони гривень, і тому сподіваюся, що до кінця жовтня ми матимемо успішну реалізацію проекту і з’єднаємо Тернопіль із західним кордоном та Львівською областю», – зазначив Степан Барна.
При цьому він наголосив, що ми вже маємо позитивний момент у зв’язку з прийняттям Закону «Про дорожній фонд». А це означає, що з 1 січня 2018 року місцеві дороги державного значення переходять у розпорядження обласних державних адміністрацій.
«Нам іде у спадок майже 3 600 км доріг. Відповідно до формули, на їх утримання та ремонт передбачається щонайменше 380 мільйонів гривень. Це дасть можливість наступного року ефективно спланувати не тільки стратегію обслуговування доріг, а й роботи в напрямку їх ремонту», – зауважив Степан Барна.
Він також акцентував, що головам районних адміністрацій уже потрібно думати, хто ремонтуватиме дороги у їхніх районах. «Ми не можемо допустити ситуації, що кошти, виділені на дороги, а їх нема кому обслуговувати. Сподіваюся, в майбутньому нам не доведеться про це сперечатися, адже це буде питання персональної відповідальності і голів адміністрацій, і профільних керівників. Тому я заявляю, що ми відкриті до співпраці з іноземними компаніями, які будуть брати підряди щодо ремонту та будівництва доріг в нашій області. Для мене визначальні лише три критерії – реєстрація в Тернопільській області, створення робочих місць, сплата податків та якість виконання робіт. Сьогодні є серйозна перспектива зробити капітальний ремонт доріг краю, тому головам адміністрацій окреме доручення – відпрацювати передачу доріг місцевого значення на баланс обласній адміністрації та розробити стратегію ремонту та утримання доріг, починаючи з 1 січня 2018 року, а також залучити максимальну кількість підрядників для того, щоб реалізувати стратегію капітального ремонту місцевих доріг в області», — підсумував Степан Барна.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: дороги, ремонт, Степан Барна, Тернопіль, ТОДА