Але чи любите ви морозиво так, як люблять його діти? У стаканчику і на паличці, велике і маленьке, з вишневим джемом і згущеним молоком, шоколадне і ванільне, притрушене зверху горішками. Цей освіжаючий смак дитинства, що тане солодкою пінкою на піднебінні, надихає та заворожує. Як Новий рік не можна уявити без реклами червоних вантажівок з «Кока-Колою», так і літні дні без цього замороженого солодкого продукту – зовсім не літні…
Кажуть, що найбільше морозиво полюбляють дітлахи у віці 5-12 років та дорослі старше 45 років. А ось і неправда! У Тернополі на вулиці можна побачити безліч ласунчиків будь-якого віку: школярів, студентів і просто людей, яким до вподоби тамувати спрагу саме морозивом. А у неділю, 18 червня, кількість морозиволюбів у місті просто «зашкалювала»: до Тернополя завітало Свято Морозива від найбільшого виробника морозива в Україні – компанії «Рудь» (ПАТ «Житомирський маслозавод»).
Відвідати творчу майстерню, зробити ляльку-мотанку чи прикрасу власними руками, «спіймати» морозиво, пострибати з друзями на батуті, пограти у «Твістер», «Веселого садівника», «Спортивний дартс», відчути себе юним конструктором, позбирати шалені фрукти, а ще сфотографуватися з улюбленими Пустунчиком і мультгероями або зробити світлину на кількох спеціальних фотозонах могли маленькі відвідувачі Свята Морозива у нашому місті. Різнокольорові кульки, стильне тату й модний аквагрим додавали яскравих фарб Святу Морозива і його відвідувачам.
Крім цього, із головної сцени свята присутніх розважали ведучий та аніматори, пропонуючи взяти участь у різноманітних конкурсах. Разом усі танцювали, співали, стрибали, «мірялися» талантами, вгадували мелодії, їли морозиво, словом, «відривалися» на повну.
Територія дитинства, морозива і яскравих пригод, де здійснюються заповітні бажання. Свято Морозива — немов окрема країна, головними «законами» котрої є розваги, веселощі і, обов’язково, спілкування, творчий розвиток і дарунки. Тут була навіть своя «валюта» — «рудики». Саме ці «гроші», які можна отримати за зібрані упаковки від морозива «Рудь», гості свята витрачали на участь у майстер-класах, атракціонах і на купівлю усіляких сувенірів. Подарунки від ТМ «Рудь» тернополяни мали нагоду придбати у магазині сувенірів «Рудь» за «рудики» або ж
виграти ці подарунки у безпрограшній лотереї.
Президент компанії «Рудь» – ПАТ «Житомирський маслозавод» Петро Рудь зазначив: «Свято Морозива – це соціальний проект. Традиційно ми приділяємо найбільшу увагу саме родинному спілкуванню та творчому розвитку дітей. Тому кожного року ми намагаємось віднайти ті цікавинки, які стануть до вподоби нашим маленьким споживачам. Це стосується як формату та змісту заходу, так і, найголовніше, — нашої продукції. Незмінним залишається тільки найвища якість морозива «Рудь». Вдячні кожному нашому споживачеві за довіру та підтримку!»
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: компанія «Рудь», свято морозива, Тернопіль