Міський голова Тернополя Сергій Надал зазначив, що запуск call-центру – це ще один спосіб оперативного реагування на запити громадян і створення надійної сервісної служби на базі міської ради.
“Міська рада має бути якісною сервісною службою для тернополян. Вони повинні максимально швидко отримувати потрібну інформацію і практичну допомогу без зайвої бюрократії. З цією метою ми щороку впроваджуємо електронні сервіси, проводимо навчання і тренінги для персоналу. Call-центр — це ще один спосіб комунікації органу самоврядування з тернополянами. Сподіваюся, що він покращить діалог і допоможе швидше вирішувати всі нагальні питання громади”, — прокоментував новацію Сергій Надал.
До речі
• Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, що спро-
щують життя містян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у життєдіяльності міста.
• У Тернополі діє відкритий Громадський бюджет міста, коли мешканці самостійно пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають, на що будуть витрачені кошти. Окремо діє також Шкільний громадський бюджет, у формуванні якого беруть участь учні шкіл.
• Тернопіль став першим в Україні містом, де у громадському транспорті запрацював єдиний електронний квиток, що спрощує розрахунки під час пересування містом.
• Більше року працює сіті-бот “Назар” — сервіс, що дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і завершуючи можливістю отримати інформацію про діяльність місцевих депутатів.
• Нещодавно цей сервіс поповнився новою послугою, що дозволяє отримати усю інформацію про оформлення персоніфікованого електронного квитка «Соціальна карта тернополянина» та перевірити баланс карти.
Пресслужба Тернопільської міської ради
Джерело: НОВА Тернопільська газета