Четвер, 21 листопада 2024
• Зупинилося серце захисника із Чортківської громади • Воїн із Теребовлянщини отримав високу відзнаку від президента • Переселенка із Запоріжжя обійняла високу посаду в громаді на Тернопільщині • 18 листопада на Тернопільщині вимикатимуть електроенергію • Понад 400 маскувальних сіток відправили на фронт волонтери із Великої Березовиці • Аварія у Тернополі: автомобіль “Toyota” проїхав на червоний сигнал світлофора • Понад 12 млн гривень взяв киянин за неякісні спальні мішки для тернопільських шкіл • Молодь із Борщева проводить благодійні ярмарки для підтримки воїнів • “Ділки” з Тернопільщини незаконно переправляли чоловіків через кордон • На Тернопільщині жінки складають половину кандидатів до лав Сил оборони • “Її вишиванки – гордість усієї родини”. Віра Присіч із Тернопільщини відсвяткувала 90-річчя • Артистці з Бережан Інні Калинюк присвоїли високе звання • Трагедія у Копичинцях: третя смерть через гриби… • Тернопільські поліцейські врятували 72-річну тернополянку • У пожежі на Кременеччині загинув чоловік • У Тернопільській духовній семінарії відбулася зустріч освітян та священників • П’яний водій у Тернополі повалив дорожній знак • “Зібрали рекордну суму”. У школі на Тернопільщині провели благодійний ярмарок • Працівники Тернопільської митниці склали 62 протоколи про порушення митних правил • 13 громад стали новими учасниками «Марафону лип» від «Контінентал»
У Тернопільській міській раді запрацював новий call-центр

Опубліковано: 19 Серпня о 9:24 14


Власне, він уже працює кілька тижнів і за цей час зарекомендував себе тільки з найкращого боку.


За словами міського голови Сергія Надала, «ключовим у цьому сервісі є зворотний зв’язок. Тобто, людина, яка реєструє свою заявку, не просто повідомляє про проблему, а й отримує інформацію про вжиті заходи. Тобто, людина розуміє, як у владі відреагували на її звернення. З іншого боку, для міських служб — це велике джерело інформації. Ми фіксуємо, наскільки заявники задоволені вжитими заходами та покращуємо роботу міських служб».
Як працює і які переваги має call-центр?
Новий сall-центр надає довідки з різних питань життєдіяльності міста. Проте ключовим є налагодження зворотного зв’язку. Кожна заявка реєструється. Заявник обов’язково отримує зворотну реакцію про вжиті заходи.
Заявки групують за різними напрямками роботи. Цю інформацію аналізують. Якщо проблема регулярно повторюється, тоді відповідне управління міської ради займається усуненням причин проблеми.
Під час кожного звернення фіксують особисті дані заявника. Таким чином, усувається проблема хибних звернень. Кожен заявник підходить свідомо до свого звернення.
Міські служби розуміють, чи проблема, з якою звернувся мешканець міста, була одиничною, чи вона має системний характер і потребує реагування на вищому рівні.
“Збір інформації та її аналіз про проблеми дозволяє моніторити ефективність роботи служб. Адже, якщо робота виконана неякісно, переробляти її доводиться підряднику. З одного боку, це дисциплінує підрядників, а з іншого — люди чітко бачать, як реагують на їхні звернення. Саме так працює більшість служб у європейських містах, і ми це також зробили», — зазначив Сергій Надал.
Як скористатися послугами сервісу?
Скористатися послугами сall-центру можна за телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40. Тут можна отримати інформацію щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя Тернопільської міської територіальної громади. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ої до 18-ої години.

До речі
• Як відомо, Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, які спрощують життя містян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у житті міста.
• У Тернополі працює відкритий Громадський бюджет міста, коли самі мешканці міста пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають, на що будуть витрачені кошти. Паралельно діє Шкільний громадський бюджет, у формуванні якого беруть участь учні шкіл.
• Більше року працює сіті-бот “Назар” — сервіс, що дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і завершуючи можливістю отримати інформацію про діяльність того чи іншого місцевого депутата.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Нещодавно опубліковане

У Чортківській громаді чергова болюча втрата - 19 листопада зупинилося серце 54-річного військовослужбовця Павла Савки із села Росохач....


Рубрика: , Опубліковано: о 21:09


Головний сержант — командир гармати 45-ої окремої артилерійської бригади Збройних Сил України, мешканець с. Кровинка Теребовлянської громади Віталій Сирляк відтепер повний кавалер ордена «За мужність»...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:01


У Чортківській міській раді високу посаду обійняла переселенка із Запоріжжя Алеся Васильченко...


Рубрика: , , , Опубліковано: о 10:00


У понеділок, 18 листопада, внаслідок ракетного обстрілу обʼєктів енергетики, за розпорядженням НЕК «Укренерго» на Тернопільщині запроваджується графік погодинних вимкнень...


Рубрика: , Опубліковано: о 22:04


Уже понад рік у Великій Березовиці, що біля Тернополя, плетуть маскувальні сітки і відправляють на фронт...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:00



Теми дня
20 Листопада
17 Листопада
15 Листопада
12 Листопада