Видання ain.ua нагадує, що після дебюту на краудфандінговой платформі з набором преміум-аксесуарів для чоловіків влітку 2015 року та виходу цього року сукні-трансформера Omnia, компанія запустила збір коштів на кобуру для телефону. Перша версія цього продукту Phonster зібрала в 17 разів більше, ніж очікували – майже $85,000.
Нова модель Phonster X за першу добу зібрала $26,000. До завершення кампанії залишається ще 40 днів.
«Початкова ідея запуску на Kickstarter народилася з плану виходу на західні ринки, так як краудфандінг на той час уже став «інноваційно-модним» та ефективним способом реалізації цього завдання», – пояснює СЕО проекту Макс Гера.
На підготовку до краудфандінгу останньої кобури для смартфона, яка кріпиться на ременях навколо торсу, у AGE пішло близько восьми місяців. Основну частину часу зайняли розробки прототипів і фінального дизайну. Цикл виробництва і тестування повторювався п’ять разів, поки команда не реалізувала всі опції та ідеї фанатів минулого продукту.
«Нам вдалося побудувати чудові стосунки з Бекер під час минулого проекту, тому велика частина інновацій, введених нами в другій версії продукту, була узгоджена з ними й створена завдяки їхнім рекомендаціям. Завдяки такій стратегії на даний момент 55% тих, хто вже робили замовлення, із загального числа Бекер», – говорить Гера.
Незважаючи на те, що багато хто сприймає Kickstarter як майданчик для технологічних продуктів, в категорії Product Design, де виходять і продукти AGE, багато проектів не пов’язані з технологіями, «але обов’язково з креатином».
Аудиторія продуктів одеської команди, за винятком сукні Omnia, це 70% чоловіків, з ключовим сегментом від 24 до 33 років.
«Наші покупці – це все ті ж прихильники інновацій і креативу, шанувальники шкіряної продукції, і ті люди, хто носить EDC kits у своїх кишенях», – уточнює СЕО.
Основні ринки для Phonster X: США, Канада, Австралія, Малайзія, Франція, Великобританія і Японія. США займає перше місце завдяки кількості мешканців, до того ж Kickstarter для них – локальний продукт.
При цьому після закінчення кампанії Kickstarter продовжує приносити користь. За словами СЕО Phonster X, якщо кампанія назбирає значно більше, ніж заявлена сума, то обсяг додаткових замовлень в перші два-три місяці після закінчення кампанії може скласти до 20% від суми збору на платформі.
Джерело: Українська правда
Позначки: кобура, розробники, телефони