Про це повідомили в прес-службі «Укрзалізниці». Так, проїзд у плацкартному вагоні сполученням Київ-Івано-Франківськ наразі коштує майже 76 грн. З 1 лютого 2017 року ціна складатиме майже 90 грн., а з 1 жовтня – 102,14 грн. Проїзд у купейному вагоні наразі коштує 223,22 грн. Із 1 лютого ціна зміниться і складе вже 264,5 грн., а з 1 жовтня – 300 грн. При цьому квиток в СВ-вагоні наразі коштує 492 грн., а з жовтня 2017-го буде 662 грн.
Плацкартний квиток у поїзді сполученням з Києва до Львова, Одеси, Ужгорода і Харкова наразі оцінюють в 130,05 грн. У лютому наступного року проїзд буде коштувати 154 грн., а з жовтня – 175 грн. Вартість квитка в купейному вагоні з Києва до Одеси з лютого буде складати 342 грн., а з жовтня – 388 грн. Проїзд в СВ-вагоні оцінили в 730 грн. і 829 грн. відповідно. Місце у купейному вагоні зі столиці до Харкова з лютого подорожчає до 272 грн., а з жовтня до 337 грн. Проїзд в СВ-вагоні оцінили в 580 грн. і 659 грн. відповідно. Залізничники будуть перевозити поїздом Київ-Львів у купейному вагоні з 1 лютого 2017 за 352 грн. (СВ-вагон – 741 грн.), а з початку жовтня – 400 грн. (СВ-вагон – 842 грн.). Квиток у купейному вагоні з Києва до Ужгорода обійдеться в 268 грн. з початку лютого, а з жовтня – 305 грн. Проїзд у СВ-вагоні з 1 лютого подорожчає до 677 грн., а з 1 жовтня – уже до 769 грн.
Нагадаємо, раніше директор департаменту державної політики в галузі залізничного транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Федоренко повідомив, що в наступному році «Укрзалізниця» планує підвищити залізничні тарифи на вантажні перевезення на 25% і на проїзд у пасажирських поїздах на 35%. За його словами, цю індексацію закладено в проект фінансового плану «Укрзалізниці» на 2017 рік, який уже схвалений в Мінінфраструктури і найближчим часом буде відправлений на зовнішнє погодження до Мінфіну та Мінекономрозвитку.
Федоренко зазначив, що необхідність у перегляді тарифів виникла у зв’язку із зростанням цін на продукцію, що закуповується для потреб залізничної галузі, зокрема, на дизельне паливо і електроенергію. Крім того, за словами чиновника, підвищення тарифів необхідно для часткової стабілізації фінансового стану галузі, в тому числі – для підтримки в робочому стані рухомого складу та забезпечення безпеки руху, що вимагає значних витрат, оскільки зношеність основних фондів залізничної галузі становить майже 90%. Своєю чергою, у жовтні міністр інфраструктури Омелян повідомляв, що не планується у 2017 році підвищення тарифів на вантажні та пасажирські перевезення залізницею.
Джерело: ТСН
Позначки: квитки, подорожчання, Укрзалізниця