Не перевіряють інформацію, довіряють невідомим, виконують усі умови, а в результаті потрапляють на гачок аферистів.
Так 60-річна кременчанка втратила 1500 гривень. До неї зателефонував невідомий, представившись працівником служби безпеки банку, й повідомив, що з картки намагаються зняти кошти, тому слід негайно змінити пароль. Виконуючи вказівки, пенсіонерка відповіла на всі уточнюючі запитання й відкрила злодієві доступ до коштів на рахунку. Через кілька хвилин отримала повідомлення, що з картки зняли гроші.
Правоохоронці вкотре нагадують не довіряти незнайомцям, не надавати дані своєї картки навіть людині, яка представилася співробітником фінансової установи. Банк ніколи не запитуватиме у клієнта персональну інформацію, адже вона багаторазово дублюється. Якщо навіть її буде втрачено, у банку завжди є резервна копія. У випадку, коли до вас телефонують під приводом змінити паролі, перевести гроші, збільшити термін дії картки, і при цьому вимагають захисні дані, не ведіться і самостійно перевіряйте інформацію у відділенні банку.
Джерело: НОВА Тернопільська газета