Цьогоріч захід охопив 27 локацій, а загалом участь у майстеркласах з писанкарства протягом квітня взяло понад тисячу дітей шкільного віку із п’яти областей.
Заходи відбувалися в громадах, де працює “Контінентал”, а також на активах компанії.
Метою «Великодньої веселки» є збереження давніх українських традицій, популяризація народної культури серед молодшого покоління, належна підготовка і створення особливого настрою перед найбільшим християнським святом.
«Великодні майстеркласи для дітей ми організовуємо вже вдев’яте. З утіленням проєкту незмінно допомагає Пласт – український скаутинг. Зі свого боку Контінентал забезпечує проведення заходів і всі необхідні матеріали, а майстри та майстрині навчають учасників створювати писанки й розповідають їм багато цікавого про цей український великодній атрибут», — коментує координатор ініціативи Тарас Кусень, провідний менеджер відділу корпоративної соціальної відповідальності Контінентал Фармерз Груп.
«Великодня веселка» — це один із соціальних проєктів, які компанія проводить централізовано з року в рік. У межах акції чимало школярів уперше безпосередньо пізнають процес виготовлення української великодньої писанки, а також вивчають її історію та сакральні значення різноманітних символів і орнаментів.
Джерело: НОВА Тернопільська газета