Схематично він складається з восьми окремих блоків, у кожному з яких доступна максимальна кількість муніципальних послуг міста.
Що таке «Електронний кабінет тернополянина»?
Це — єдина платформа, де тернополяни можуть отримати муніципальні послуги в режимі онлайн, серед яких: медичні, транспортні, освітні, комунальні послуги та послуги міської ради. В особистому кабінеті мешканці можуть переглядати також інтерактивні карти, де зібрані усі дані про зареєстрованих осіб у місті, інформацію про місця вивозу сміття тощо.
Як скористатися сервісом?
Щоб скористатися електронним сервісом, потрібно зареєструватися, ідентифікувавшись через електронний підпис. Опісля необхідно вибрати потрібні послуги і дотримуватись алгоритму. Статус замовлень користувач може переглянути у власному профілі в «Мої замовлення».
Послуги «Електронного кабінету»
1. Медичні послуги
Через «Електронний кабінет» можна записатися на прийом до педіатра або сімейного лікаря.
2. Комунальні послуги
Подати показники за комунальні послуги та отримувати сповіщення про комунальні питання від сіті-бота «Назар».
3. Освітні послуги
Записати дитину у школу чи дитячий садок.
4. Транспортні послуги
Замовити «Карту тернополянина» та інформацію про порушення правил паркування.
5. Реєстр громади
Дізнатись про кількість осіб, зареєстрованих за вашою адресою, або отримати всі дані про власну реєстрацію.
6. Електронна демократія
Долучитися до проєктів «Відкрите місто», «Громадський бюджет», отримати електронні консультації, взяти участь в опитуванні.
7. Послуги міської ради
Отримати витяги з протоколів засідання міської ради та копії рішень виконавчого комітету.
Зауважимо, даний проєкт лише стартував. Послуги «Електронного кабінету тернополянина» будуть постійно оновлюватися. Кінцева мета проєкту – весь Тернопіль в одному ресурсі.
Джерело: НОВА Тернопільська газета