Адже наші земляки — тернополянин Андрій Гуцуляк і «тернопільський нігерієць» Джефрі Кенні, випускники Тернопільського медичного університету, створюють музику, яку слухає весь світ. Так, це їхня пісня “Believe” посідала дев’яту позицію у топчартах Google Play упродовж кількох днів і встигла неабияк засісти у головах багатьох українців, а кліп на цю ж пісню (до слова, знятий з бюджетом всього 100 доларів у закинутому тернопільському ресторані!) впевнено крокує до двох мільйонів переглядів.
Нещодавно хлопці знову змусили усіх заговорити про себе, випустивши нову композицію «Віч-на-віч», у якій заспівали про самоідентифікацію.
На підтримку ідеї пісні дует кілька днів тому видалив усі пости та фото на власному профiлi в Інстаграм. «Ми одягнули нашу інстаграм-сторінку в біле, і їй це дуже личить. Знаєте, як буває, коли мчиш центральною дорогою мегаполісу, де на тебе з усіх боків дивляться бігборди, рекламні щити, і ти губишся у цьому потоці, – так іноді люди губляться у світі соцмереж і втрачають себе, – поділилися «TVORCHI». Музиканти зазначають, що інколи добре залишатися віч-на-віч з собою та з усім світом, але не з тим, що в телефоні, а зі справжнім, за вікном.
– Так багато патернів навколо, так багато маркетингу, рекомендацій. Якщо вчасно не зазирнути в себе, є всі шанси стати чиєюсь реплікою. Наша пісня «Вiч-на-віч» – про любов, але не тільки до когось, а ще й до себе та своєї особистості», – розповіли музиканти.
До слова, сингл “Віч-на-віч” увійде до нового альбому креаторiв «TVORCHI», реліз якого планується у цьому році. Артисти також анонсували зйомки кліпу на свою пісню, підготовка до якого вже триває.
Джерело: НОВА Тернопільська газета