Четвер, 21 листопада 2024
• Зупинилося серце захисника із Чортківської громади • Воїн із Теребовлянщини отримав високу відзнаку від президента • Переселенка із Запоріжжя обійняла високу посаду в громаді на Тернопільщині • 18 листопада на Тернопільщині вимикатимуть електроенергію • Понад 400 маскувальних сіток відправили на фронт волонтери із Великої Березовиці • Аварія у Тернополі: автомобіль “Toyota” проїхав на червоний сигнал світлофора • Понад 12 млн гривень взяв киянин за неякісні спальні мішки для тернопільських шкіл • Молодь із Борщева проводить благодійні ярмарки для підтримки воїнів • “Ділки” з Тернопільщини незаконно переправляли чоловіків через кордон • На Тернопільщині жінки складають половину кандидатів до лав Сил оборони • “Її вишиванки – гордість усієї родини”. Віра Присіч із Тернопільщини відсвяткувала 90-річчя • Артистці з Бережан Інні Калинюк присвоїли високе звання • Трагедія у Копичинцях: третя смерть через гриби… • Тернопільські поліцейські врятували 72-річну тернополянку • У пожежі на Кременеччині загинув чоловік • У Тернопільській духовній семінарії відбулася зустріч освітян та священників • П’яний водій у Тернополі повалив дорожній знак • “Зібрали рекордну суму”. У школі на Тернопільщині провели благодійний ярмарок • Працівники Тернопільської митниці склали 62 протоколи про порушення митних правил • 13 громад стали новими учасниками «Марафону лип» від «Контінентал»
Відтепер тернопільські пенсіонери їздитимуть у всьому громадському транспорті міста без обмежень

Опубліковано: 31 Січня о 16:00 625


Усі ми не раз були свідками того, як нахабні водії відмовляють у проїзді пенсіонерам, людям з інвалідністю та іншим пільговикам: мовляв, уже мають трьох у салоні.


З 1 лютого у всіх маршрутках, що залишаться у транспортній мережі  Тернополя, пенсіонери, при наявності «Файної картки», будуть їздити без обмежень. Тобто, скасовується обмеження щодо кількості перевезення пенсіонерів в автобусі протягом рейсу. Цього домігся мер міста Сергій Надал. Таке рішення прийняте на виконавчому комітеті Тернопільської міської ради.

Пільговикам Тернополя більше не доведеться принижуватися перед водіями

Усі ми не раз були свідками того, як нахабні водії відмовляють у проїзді пенсіонерам, людям з інвалідністю та іншим пільговикам: мовляв, уже мають трьох у салоні. Хто міг собі дозволити – таки заходив і платив, а менш заможні залишалися на зупинці чекати наступну маршрутку, аби скористатися своєю пільгою, якщо, звісно, пощастить. Тепер такому приниженню покладено край! Маршрутні автобуси, які залишаться працювати в Тернополі, возитимуть пенсіонерів без обмежень.

Керівництво міста зайняло жорстку позицію щодо захисту інтересів соціально незахищених категорій тернополян перед приватними перевізниками. Скарги та нарікання були почуті, і відповідна реакція мерії не змусила себе довго чекати. В міській раді зібрали усіх перевізників Тернополя й вручили їм попередження про те, що хто є несумлінним і не виконує взятих на себе зобов’язань, – з тими угоди будуть розірвані з 1 лютого. Серед вимог мерії до перевізників було і забезпечення адекватного ставлення до пасажирів, зокрема і повноцінне перевезення пільговиків.

«Тепер щодня, починаючи від 10 години ранку, усі пільгові категорії тернополян, які мають персоніфіковану «Карту тернополянина», зможуть їздити у маршрутних автобусах безкоштовно, і це більше не буде залежати від кількості таких осіб у салоні. Раніше без обмежень пільговики їздили тільки в комунальному транспорті, тепер будуть і в приватному. Ми вже маємо відповідні листи-зобов’язання від перевізників», — повідомив міський голова Тернополя Сергій Надал.

При цьому слід зауважити, що у сусідньому Львові чотири приватні фірми, які охоплюють 65% усіх маршрутів, взагалі відмовилися возити пенсіонерів безкоштовно. На Півдні України – у Миколаєві, маршрутники беруть лише одного пільговика, інших зухвало виганяють. У столиці кількість пільговиків коливається від одного до трьох на рейс залежно від маршруту. Загалом квоти-обмеження на проїзд існують майже у всіх великих і середніх містах України, і Тернопіль став першим містом, де муніципалітет змусив припинити це приниження людей.

Перевізники Тернополя пробували «диктувати» свої правила – мерія дала відсіч

Таким чином, Тернопіль ще більше наблизився до європейської моделі функціонування транспортної мережі. Перевізники Тернополя, хоч і пробували «диктувати» свої правила і навіть влаштували страйк, але керівництво міста зуміло дати цьому відсіч та відстояти ті умови, які будуть комфортними для тернополян. Перш за все, підвищити плату за проїзд до 6 грн. не дозволили. Більше того, окрім зняття обмежень щодо перевезення пільговиків, перевізники офіційно пообіцяли і низку інших покращень.

Зокрема, більшість із них планує до середини весни пристосувати транспортні одиниці для того, щоб ними могли користуватися особи з обмеженими фізичними можливостями. З водіями ж зобов’язуються проводити наполегливу роботу, аби вони забезпечували валідизацію усіх видів електронних квитків, в тому числі оплату готівкою щоб здійснювали теж через валідатор, використовуючи службову картку.

Таким чином, система електронної оплати за проїзд, яка притаманна більшості європейських країн, а в Україні є вимогою уряду, — в Тернополі вирівнюється, долає перехідний кризовий період і виходить на рівень повноцінного функціонування.

«Африканській» моделі в транспорті переламали хребет

Щонайменше сім перевізників направили на ім’я мера Тернополя Сергія Надала «мирові» листи. Зокрема, вони просять не припиняти чинності угод про перевезення пасажирів, визнають свої недопрацювання та обіцяють їх виправити. Водночас беруть і нові, уже згадані вище, зобов’язання перевозити пільговиків в необмеженій кількості.

Компенсація за проїзд пільговиків з міського бюджету, як і передбачено електронною системою, буде проводитися відповідно до фактично здійснених поїздок. Таким чином, вивільниться чимала сума коштів, які місто зможе використати на потреби громади.

«Транспортна система Тернополя повинна відповідати європейській моделі. При цьому акцент має залишатися на соціальній складовій – тернополянам повинно бути зручно користуватися як комунальним транспортом – тролейбусами, автобусами, так і тим, що пропонують приватні перевізники, тобто маршрутками. Міська рада продовжить працювати над якісними змінами у транспортній системі Тернополя», — запевнив мер міста Сергій Надал.

Як уже неодноразово підкреслювалося, запровадження електронного квитка в транспорті дозволяє повністю побачити, скільки коштів збирається, і обдурити місто та пасажирів буде набагато складніше.

Отже, європейська транспортна модель у Тернополі бере гору, а «африканській» таки вдалося переламати хребет.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Нещодавно опубліковане

У Чортківській громаді чергова болюча втрата - 19 листопада зупинилося серце 54-річного військовослужбовця Павла Савки із села Росохач....


Рубрика: , Опубліковано: о 21:09


Головний сержант — командир гармати 45-ої окремої артилерійської бригади Збройних Сил України, мешканець с. Кровинка Теребовлянської громади Віталій Сирляк відтепер повний кавалер ордена «За мужність»...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:01


У Чортківській міській раді високу посаду обійняла переселенка із Запоріжжя Алеся Васильченко...


Рубрика: , , , Опубліковано: о 10:00


У понеділок, 18 листопада, внаслідок ракетного обстрілу обʼєктів енергетики, за розпорядженням НЕК «Укренерго» на Тернопільщині запроваджується графік погодинних вимкнень...


Рубрика: , Опубліковано: о 22:04


Уже понад рік у Великій Березовиці, що біля Тернополя, плетуть маскувальні сітки і відправляють на фронт...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:00



Теми дня
20 Листопада
17 Листопада
15 Листопада
12 Листопада