Субота, 15 листопада 2025
• Школярка з Тернополя стала лауреаткою премії імені Павла Тичини • Нападав на людей і грабував, а потім втік в Іспанію: судитимуть тернополянина • У ресторані “Пролісок” невідомі побили скло і пошкодили майно • Лялька-мотанка має глибоке коріння в українській культурі • На Шумщині виділили город у… зоологічному заказнику «Людвище» • Сила не має статі: тернопільська нацгвардійка розповіла про власний шлях у війську • Які громади на Тернопільщині найбільше допомагають захисникам? • У Кременці чоловік мало не загинув через удар дерев’яною балкою • Чорнобривці — на чай для захисників • Кардинал із Тернополя з українцями в Австралії здійняли гігантський прапор України • Олександр Вовкотеча із Підволочиська очолив Службу військового капеланства ЗСУ • У Бережанах пенсіонер вчадів через замикання настільної лампи • Священник із Вишнівецької громади розробив мобільний додаток для покаяння • Тернопільська «Посмішка» — серед найкращих на всеукраїнському фестивалі мистецтв • Аварія у Смиківцях: через п’яного водія постраждали троє дітей • У Тернополі з’явились спеціальні паркомісця для родин Героїв і родичів зниклих безвісти військових • “Очікуємо на обʼєктивне розслідування”. Третя штурмова бригада прокоментувала затримання військових у Тернополі • На Тернопільщині затримали військовослужбовців, причетних до вчинення насильницьких дій • У подружжя захисника і захисниці народилася донечка Соломія • На території Почаївської лаври перешкоджали проведенню обшуків
Як покупцю перетворитися на партнера магазину

Опубліковано: 10 Липня о 18:00 13


Національна мережа «АТБ» запропонувала українцям узяти участь у процесах удосконалення своєї роботи.


Сучасний світ та економіка побудовані таким чином, що кожен із нас є покупцем. Серед українців навряд чи можна знайти людину, яка б не ходила до магазинів. Хтось робить це раз на місяць, хтось – кожного дня. Утім, суті справи це не змінює. Коли щось робиш постійно, то автоматично стаєш фахівцем з даного питання. Скористатися цим експертним потенціалом своїх покупців вирішила компанія «АТБ». Нам вона більш відома як власниця однойменної національної торговельної мережі. Багато співвітчизників часто користуються послугами відповідних маркетів. Наразі нараховується 954 магазини у 247 населених пунктах країни. Статистика свідчить: щодня в «АТБ» здійснюють покупки понад 3,5 млн. наших співвітчизників.

Це вражаюча кількість покупців, тож зробити їх іще й партнерами з питань удосконалення роботи мережі – справді гарна ідея. «Наша компанія в особі кожного відвідувача магазинів «АТБ» бачить не лише пересічного покупця, а й партнера, що сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямі дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, що реалізовуються в магазинах торговельної мережі», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Тим, хто ще не знає, нагадаємо її суть. Якщо покупець випадково придбав прострочений товар або знайшов його в магазині, то компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, що реалізовуються в магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.
Погодьтеся, цікава думка. Адже багатьом із нас доводиться чути фразу: «Дякуємо за ваш відгук, ви допомагаєте робити нашу компанію кращою». Вона формальна, оскільки насправді складно собі уявити, що відповідь на телефонне опитування або заповнення анкети якось можуть вплинути на роботу великого підприємства. Водночас пропозиція «АТБ» дозволяє насправді взяти участь у процесі поліпшення сервісу.
Варто зауважити, що програма «Гарантія свіжості» діє не перший місяць. І деякі покупці вже «втягнулися» у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Адже знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, система вибудувана таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично унеможливлене. За це відповідають десятки людей, зайняті в роботі внутрішньої служби перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддаються понад 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряються за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця. При цьому існують як планові, так і позапланові перевірки. Спочатку поговоримо про планові. Прямо з полиці співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляються на детальний лабораторний аналіз. «Перша група – швидкопсувні продукти та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга група – усі інші продукти – проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку», – уточнює Рита Печериця.
Що ж стосується позапланових перевірок, то вони починаються, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг споживачів. Це досить серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного товару можуть навіть вилучити з переліку постачальників «АТБ». Для будь-якої компанії це як вирок, адже присутність на полицях національної мережі дискаунтерів – це гарантія стабільності й успіху. Кожен виробник намагається відповідати високим стандартам «АТБ».
До речі, про стандарти. Як відомо, з літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. В його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – Аналіз ризиків і критичні точки контролю). Ідеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки. Отож, тепер упевненість у товарах «АТБ» буде підтверджена ще й на міжнародній арені.
Звичайно, будь-яка система має вади. Саме тому компанія і залучає своїх покупців до ролі «народних аудиторів». Кожен день, купуючи той чи інший продукт у різних куточках України, ви теж можете допомогти «АТБ» виявити слабкі місця. Результатом стане робота над помилками. Гарна нагода застосувати свій експертний досвід як фахівців із щоденних покупок та водночас допомогти найпотужнішій вітчизняній торговельній мережі вдосконалити свою роботу.

Анатолій Мороз


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Нещодавно опубліковане

Учениця 10 класу Тернопільської спеціалізованої школи №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Магдалина Липовецька стала лауреаткою Премії імені Павла Тичини...


Рубрика: , Опубліковано: о 12:00


Перед судом постане грабіжник, котрий у складі злочинної групи забирав майно в тернополян...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:27


Зловмисники вибили скло і проникли до ресторану «Пролісок», що у Великій Березовиці, та пошкодили майно всередині...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:22


У Шумській школі мистецтв викладачка Вікторія Каменєва провела майстер-клас із виготовлення ляльки-мотанки для мешканців громади та внутрішньо переміщених осіб...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:30


Тернопільські прокурори через суд повернули земельну ділянку зоологічного заказника «Людвище», незаконно передану у приватну власність...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:20



Теми дня
10 Листопада
24 Жовтня
23 Жовтня
21 Жовтня