Наприкінці 2020 року за програмою «Велике будівництво» стартувало відновлення перших 10 км автошляху. У цьому році поточний середній ремонт дороги продовжено.
Укріплено основу та нанесено два шари покриття на усій протяжності автошляху: від селища Дружба до межі з Івано-Франківською областю. Загалом – 68 км. Триває також ремонт трьох мостів у складі дороги. На відновлене покриття нанесено розмітку. Триває облаштування тротуарів у населених пунктах та встановлення зовнішнього освітлення.
У наступному році дорожники завершать ремонт останніх невеликих відрізків автошляху Н-18 Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль. Так, капітальний ремонт чекає міст на обході міста Бучач, також будуть збудовані підпірні стінки у селі Струсів.
Додамо, що загалом у 2021 році за програмою «Велике будівництво» нове покриття отримали 275,4 км доріг державного значення Тернопільської області. Ба більше, ремонтується найбільше мостів Тернопільщини за усі роки незалежності разом узяті — 21. До речі
Дорожники наносять фінішний шар покриття на трасі в Бережанах
Влаштовується верхній шар щебенево-мастикового асфальтобетону на ділянці капремонту траси М-30 Стрий – Ізварине у межах міста Бережани. Це останні 2,3 кілометра Дороги єдності у Тернопільській області, які досі без фінішного покриття.
Загалом у Тернопільській області ремонтують 66,3 км траси М-30 за програмою «Велике будівництво». Відновлюється автошлях від межі з Івано-Франківською областю до міста Тернопіль. Крім ремонту покриття, лагодять 13 штучних споруд у складі дороги.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: велике будівництво, дорога, ремонт, Тернопільщина