Неділя, 08 вересня 2024
• Від прибиральниці до консультантки Google, Meta й Apple – шлях успіху уродженки Тернопільщини • Вимагали гроші й шантажували. На Тернопільщині затримали кримінального авторитета і його спільників • На Тернопільщині безкоштовно навчатимуть жінок на водійок вантажівок • Коли чоловік і син – на війні, рятує творчість • Аварія у Тернополі: велосипедист потрапив під колеса автомобіля • Нацгвардія України запрошує долучитися до захисту Батьківщини • В Олієві облаштували дитмайданчик у рамках грантового конкурсу від «Контінентал» • В аварії загинув захисник із Тернопільщини Андрій Максимчук • Діти з Тернопільщини зібрали яблука, щоб допомогти ЗСУ • Смертельна аварія у Ланівцях: Volkswagen в’їхав у напівпричіп автомобіля DAF • Українська сім’я з Норвегії подарувала автомобіль для ЗСУ • У Тернополі поліцейські зупинили п’яного водія зі зброєю • У Великій Березовиці спортивні змагання присвятили пам’яті загиблих Героїв • Тернополянка Ангеліна Глогусь перемогла у Національному відборі Дитячого Євробачення • Безробітні мешканці Тернопільщини долучаються до «Армії відновлення» • Важка недуга підкосила на фронті. Чортківщина прощається з Героєм Олегом Нагірняком • “У 33-й День Незалежності України повертаюся на Тернопільщину”, – В’ячеслав Негода • Добре серце – секрет довголіття 100-річної ювілярки з Шумщини • Юні волонтерки із Бучаччини допомагають ЗСУ • Продавали неіснуючі дрони та автівки для ЗСУ: поліцейські України та Молдови викрили злочинну групу
Юрист, який почав провокувати транспортний колапс у Тернополі, виявився помічником нардепа від БПП

Опубліковано: 10 Червня о 17:00 123


У минулому випуску «НОВОЇ…» ми вже писали, що деякі «діячі» намагаються через суд домогтися скасування тарифів на проїзд у громадському транспорті Тернополя, зокрема, проїзд у тролейбусах.


 Вони хочуть повернути тарифи до рівня 2014 року і навіть закликають тернополян взагалі не платити… Однак, як стверджують у міській раді Тернополя, ці позови цілком необґрунтовані, популістські і мають за мету лише збурити громадський розголос. Вплинути на розмір тарифів вони ніяк не можуть.

«Своїми деструктивними діями так звані правозахисники намагаються довести Тернопіль до транспортного колапсу, але це їм не вдасться, — заявляють у юридичному відділі Тернопільської міської ради. — Суди не розглядають питання щодо розмірів тарифу, а розглядають суто формальні обставини прийняття рішень. Тобто існуючі тарифи залишаються діючими (5 гривень — за електронним квитком і 6 гривень – готівкою).»

У Тернополі діють соціальні тарифи

Комунальники також пояснюють, що знизити тарифи неможливо фізично, адже це означало б зупинку усього комунального транспорту Тернополя.

«Як взагалі можна вести мову про повернення тарифів до рівня 2014 року, якщо навіть теперішня ціна на проїзд є збитковою, а кількість пільговиків складає більше половини кількости пасажирів, які їздять за повним тарифом?! — дивуються у «Тернопільміськелектротрансі». — За рік ми плануємо перевезти
16 мільйонів пасажирів. З них 10 мільйонів — платні, 6 мільйонів – безкоштовні, пільгових категорій. Коли розділити витрати на загальну кількість тих пасажирів, що їх маємо перевезти, то тариф виходить 6,8 гривні, собівартість – 6,2. Нам же встановили тарифи в електротранспорті — 5 грн. за «Карткою тернополянина» і 6 грн. — готівкою.»

Звичайно, тернополяни це розуміють і, як заявляють в управлінні транспорту міськ-
ради, жодних звернень чи скарг від громадян щодо  незадоволення тарифами на проїзд не надходило.

Причина атаки — вибори

Як вдалося з’ясувати, брудну кампанію проти громадського транспорту Тернополя ведуть юристи, які насправді є партійними юристами партій, які програли президентські вибори. Вони намагаються використати гостросоціальну тему в своїх інтересах. Тобто реальна причина цієї кампанії – політичний піар. Тому до цієї теми треба ставитися, як до дешевого піару популістів.

У свою чергу, поки пси гавкають, караван іде. За повідомленням міської ради, у Тернополі повним ходом триває процес створення єдиної комунальної транспортної компанії Тернополя — уже на завершальній стадії придбання за кордоном нових, великих і екологічно безпечних автобусів. Поки одні займаються популізмом, інші працюють.

Альтернативі європейській транспортній реформі у Тернополі немає.

Петро Костельний


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Нещодавно опубліковане

У перший понеділок вересня у США відзначають День праці. Це національне свято вшанування американських робітників. Голос Америки поспілкувався з українкою, яка переїхала до США і здійснила свою "американську мрію". Уродженка села на Тернопільщині Ірина Кульчицька 20 років тому починала з роботи прибиральницею в американському супермаркеті, а тепер консультує найбільші технологічні гіганти світу...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:18


Слідчі поліції Тернопільщини повідомили про підозру кримінальному авторитету і двом його спільникам...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:52


В Україні розпочинається унікальна програма, спрямована на розширення професійних можливостей жінок у транспортній галузі. Проєкт має на меті навчити 100 жінок керувати вантажними автомобілями, надаючи їм необхідні навички та кваліфікацію для отримання водійського посвідчення категорій «С» або «СЕ»...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:46


Ірина Ніколюк із села Сураж Шумської громади завжди прагнула займатися творчістю. У щоденних буднях багатодітна мама завжди знаходить час на заняття, яке їй до душі...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:42


Внаслідок автопригоди травми отримав 36-річний водій двоколісного транспортного засобу...


Опубліковано: о 13:50



Теми дня
6 Вересня
5 Вересня
2 Вересня
31 Серпня