Вони хочуть повернути тарифи до рівня 2014 року і навіть закликають тернополян взагалі не платити… Однак, як стверджують у міській раді Тернополя, ці позови цілком необґрунтовані, популістські і мають за мету лише збурити громадський розголос. Вплинути на розмір тарифів вони ніяк не можуть.
«Своїми деструктивними діями так звані правозахисники намагаються довести Тернопіль до транспортного колапсу, але це їм не вдасться, — заявляють у юридичному відділі Тернопільської міської ради. — Суди не розглядають питання щодо розмірів тарифу, а розглядають суто формальні обставини прийняття рішень. Тобто існуючі тарифи залишаються діючими (5 гривень — за електронним квитком і 6 гривень – готівкою).»
У Тернополі діють соціальні тарифи
Комунальники також пояснюють, що знизити тарифи неможливо фізично, адже це означало б зупинку усього комунального транспорту Тернополя.
«Як взагалі можна вести мову про повернення тарифів до рівня 2014 року, якщо навіть теперішня ціна на проїзд є збитковою, а кількість пільговиків складає більше половини кількости пасажирів, які їздять за повним тарифом?! — дивуються у «Тернопільміськелектротрансі». — За рік ми плануємо перевезти
16 мільйонів пасажирів. З них 10 мільйонів — платні, 6 мільйонів – безкоштовні, пільгових категорій. Коли розділити витрати на загальну кількість тих пасажирів, що їх маємо перевезти, то тариф виходить 6,8 гривні, собівартість – 6,2. Нам же встановили тарифи в електротранспорті — 5 грн. за «Карткою тернополянина» і 6 грн. — готівкою.»
Звичайно, тернополяни це розуміють і, як заявляють в управлінні транспорту міськ-
ради, жодних звернень чи скарг від громадян щодо незадоволення тарифами на проїзд не надходило.
Причина атаки — вибори
Як вдалося з’ясувати, брудну кампанію проти громадського транспорту Тернополя ведуть юристи, які насправді є партійними юристами партій, які програли президентські вибори. Вони намагаються використати гостросоціальну тему в своїх інтересах. Тобто реальна причина цієї кампанії – політичний піар. Тому до цієї теми треба ставитися, як до дешевого піару популістів.
У свою чергу, поки пси гавкають, караван іде. За повідомленням міської ради, у Тернополі повним ходом триває процес створення єдиної комунальної транспортної компанії Тернополя — уже на завершальній стадії придбання за кордоном нових, великих і екологічно безпечних автобусів. Поки одні займаються популізмом, інші працюють.
Альтернативі європейській транспортній реформі у Тернополі немає.
Петро Костельний
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ціна на проїзд