Неділя, 26 січня 2025
• Усе село прощалося з Героєм. На Тернопільщині поховали воїна Андрія Рижкова • Смертельна аварія на Зборівщині: одна людина загинула, інша – в лікарні • 100-літній ювілей святкує колишній директор маслосирзаводу з Тернопільщини • “Соборність нині доводиться затверджувати в “гарячих” точках”, – захисник Денис Лучка • “Свою історію пишемо кров’ю по святій землі”, — єпископ Володимир Фірман • Сім’я з п’ятьма дітьми на Тернопільщині жила взимку в халабуді • На подвір’ї дитсадка в Тернополі виявили гранату • “Роботодавець” із Кременця займався торгівлею людьми • Загинув у російському полоні. На Тернопільщині вшанують пам’ять Павла Дмитраша • Командир взводу нараховував підлеглому «бойові» за ремонт будинку своєї доньки • Аварія на Бучаччині: зіткнулися три автомобілі • На Тернопільщині встановили понад 600 кнопок «Терміновий виклик поліції» • Товк молотком знайомого… Тернопільські правоохоронці затримали нападника • Три роки без справжньої зими: як змінився клімат в Україні • “Пташки” з Тернополя знищують ворогів на фронті (ВІДЕО) • Трагедія в Кременці: бус придавив водія… • До війни займався дезінфекцією, а нині – розвідник. Розповідь про воїна з Тернополя • У Великій Березовиці створили спільноту родин зниклих безвісти воїнів • У Тернополі засуджено начальника російської катівні, в якій утримували полонених захисників Азовсталі • Двом працівникам одного із районних ТЦК та СП Тернопільщини інкримінують корупційні та насильницькі злочини
Юрист, який почав провокувати транспортний колапс у Тернополі, виявився помічником нардепа від БПП

Опубліковано: 10 Червня о 17:00 123


У минулому випуску «НОВОЇ…» ми вже писали, що деякі «діячі» намагаються через суд домогтися скасування тарифів на проїзд у громадському транспорті Тернополя, зокрема, проїзд у тролейбусах.


 Вони хочуть повернути тарифи до рівня 2014 року і навіть закликають тернополян взагалі не платити… Однак, як стверджують у міській раді Тернополя, ці позови цілком необґрунтовані, популістські і мають за мету лише збурити громадський розголос. Вплинути на розмір тарифів вони ніяк не можуть.

«Своїми деструктивними діями так звані правозахисники намагаються довести Тернопіль до транспортного колапсу, але це їм не вдасться, — заявляють у юридичному відділі Тернопільської міської ради. — Суди не розглядають питання щодо розмірів тарифу, а розглядають суто формальні обставини прийняття рішень. Тобто існуючі тарифи залишаються діючими (5 гривень — за електронним квитком і 6 гривень – готівкою).»

У Тернополі діють соціальні тарифи

Комунальники також пояснюють, що знизити тарифи неможливо фізично, адже це означало б зупинку усього комунального транспорту Тернополя.

«Як взагалі можна вести мову про повернення тарифів до рівня 2014 року, якщо навіть теперішня ціна на проїзд є збитковою, а кількість пільговиків складає більше половини кількости пасажирів, які їздять за повним тарифом?! — дивуються у «Тернопільміськелектротрансі». — За рік ми плануємо перевезти
16 мільйонів пасажирів. З них 10 мільйонів — платні, 6 мільйонів – безкоштовні, пільгових категорій. Коли розділити витрати на загальну кількість тих пасажирів, що їх маємо перевезти, то тариф виходить 6,8 гривні, собівартість – 6,2. Нам же встановили тарифи в електротранспорті — 5 грн. за «Карткою тернополянина» і 6 грн. — готівкою.»

Звичайно, тернополяни це розуміють і, як заявляють в управлінні транспорту міськ-
ради, жодних звернень чи скарг від громадян щодо  незадоволення тарифами на проїзд не надходило.

Причина атаки — вибори

Як вдалося з’ясувати, брудну кампанію проти громадського транспорту Тернополя ведуть юристи, які насправді є партійними юристами партій, які програли президентські вибори. Вони намагаються використати гостросоціальну тему в своїх інтересах. Тобто реальна причина цієї кампанії – політичний піар. Тому до цієї теми треба ставитися, як до дешевого піару популістів.

У свою чергу, поки пси гавкають, караван іде. За повідомленням міської ради, у Тернополі повним ходом триває процес створення єдиної комунальної транспортної компанії Тернополя — уже на завершальній стадії придбання за кордоном нових, великих і екологічно безпечних автобусів. Поки одні займаються популізмом, інші працюють.

Альтернативі європейській транспортній реформі у Тернополі немає.

Петро Костельний


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Нещодавно опубліковане

22 січня в селі Обич Шумської громади відбувся чин поховання та віддання військових почестей 49-річному захиснику Андрію Рижкову, який загинув 13 січня 2025 року на території Курської області (рф)...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:10


Смертельна автопригода трапилася на Тернопільщині: на місці ДТП працюють працівники поліції...


Рубрика: , , Опубліковано: о 14:01


Довгожитель із села Білокриниця Кременецької громади на Тернопільщині Станіслав Щирба відзначив столітній ювілей...


Рубрика: , Опубліковано: о 13:17


Урочистий захід із нагоди відзначення 106-ої річниці проголошення Акту Злуки УНР і ЗУНР — День Соборності України сьогодні відбувся на межі Тернопільської і Хмельницької областей...


Рубрика: , Опубліковано: о 10:14



Теми дня
23 Січня
21 Січня
Відео