Почувши, що якась торговельна мережа стала одним із лідерів країни за обсягами сплати податків, пересічний українець, ймовірно, подумає, що йдеться про ювелірні магазини чи групу салонів з продажу дорогих автівок. Та дуже здивується, дізнавшись, що таким лідером вже кілька років поспіль є компанія – власник мережі продуктових магазинів та ще й з найнижчими цінами в регіоні. Проте це справді так.
За даними Державної фіскальної служби України, мережа «АТБ» входить до двадцятки найбільших платників податків держави. Це єдиний представник роздрібної торгівлі, який потрапив на таку високу позицію цього рейтингу. Приміром, з січня по вересень поточного року компанія вже поповнила бюджети різних рівнів на 4,7 млрд. грн. Вражають і попередні показники – торік корпорація «АТБ» сплатила 5,5 млрд. грн. податків. Для порівняння: прогнозований обсяг доходів бюджету такого потужного міста, як Львів, на 2017 рік склав 5,4 млрд. грн.
«Наша компанія – лідер з податкових відрахувань до бюджетів різних рівнів і спеціальних фондів серед найбільших ритейлерів країни. За попередніми прогнозами компанії, загальна сума податкових відрахувань і зборів у 2017 році складатиме 6,3 млрд. грн., що на 15% більше, ніж за 2016 рік», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Звісно, не всі українці обізнані в економічній теорії, тож не можуть зрозуміти важливості цих показників. Податкові відрахування компанії в місцеві та регіональні бюджети допомагають містам у вирішенні нагальних соціальних і комунальних проблем: це і благоустрій міських територій, і асфальтування доріг, і облаштування дитячих майданчиків, і ремонт систем газопостачання тощо. Слід також згадати про реалізацію соціальних програм з економічного і культурного розвитку населених пунктів.
Іншими словами, кожен із трьох мільйонів українців, які щодня роблять покупки в магазинах «АТБ» по всій країні, власними грошима допомагає розвитку своїх міст і селищ. А таких міст та селищ чимало: наразі торговельна мережа налічує 897 маркетів в 232 населених пунктах 22 областей нашої країни. «Ми дуже цінуємо довіру наших покупців. Свого часу ми запропонували співвітчизникам унікальний формат — український дискаунтер, який базується на провідному західному досвіді та дотримується європейського підходу до питань контролю якості продукції та обслуговування покупців. Такий формат припав людям до душі. Саме завдяки цій підтримці ми змогли сьогодні стати найбільшою роздрібною мережею країни», – зазначає пані Шаповалова.
Статистика підтверджує ці слова. Підприємство демонструє найвищі темпи розвитку в Україні за останніх 10 років. Навіть численні економічні кризи і складна ситуація в країні не зупинили процес розширення мережі. Сьогодні «АТБ» освоює нові регіони, відкриває магазини, даючи роботу і впевненість у завтрашньому дні сотням українських сімей. Зараз у корпорації працює понад 50 тисяч осіб. Лише за минулий рік компанія створила 7 тис. нових робочих місць, причому переважну більшість із них – у Західній Україні. Працівники отримують не тільки офіційну зарплату і соціальні гарантії, а й можливість професійного зростання. Практично 100% керівного складу магазинів є «вихованцями» самого «АТБ», це люди, які свого часу прийшли сюди на посади касирів, охоронців, продавців.
Безумовно, для покупців все перераховане не так важливо, як, наприклад, доступні ціни та висока якість товарів. Але це настільки взаємопов’язано, що не існує одне без іншого. Тож можна стверджувати, що «АТБ» – це подвійна користь для кожного з нас. З одного боку, ми маємо можливість заощаджувати власні кошти, а з іншого – допомагаємо розвитку України.
Анатолій МОРОЗ
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: АТБ, супермаркет, Тернопіль