Вівторок, 12 листопада 2019
• Сигара берек – трубочки з бринзою • Зі світу по клаптику – нареченій сукня • Ніжна і грізна Могилевська знову покохала • Аграрії з Тернопільщини виступили проти продажу землі в Україні • Привокзальна площа зміниться до невпізнання • Переможець «Озеряни’2019» виконав олімпійський норматив • Про знищені сидіння, поліцію і загадки регламенту • У Тернополі будують унікальний собор в древньовізантійському стилі • Онука італійського диктатора Муссоліні вимагає покарати фанатів «Селтика» • Придбав смартфон за…фальшиві долари • Менше, ніж в УПЛ, легіонерів тільки в Сербії • У Тернополі запрацював новий автобусний маршрут №35 з великими низькопідлоговими автобусами • А ви їли нині на сніданок… магній? • Ловися, фотокадре, вдалий та ще кращий! • Скільки тернополяни заплатять за централізоване опалення у жовтні? • Найбільша модернізація комунальної інфраструктури за останніх 60 років • З листопада документи водія — в смартфоні • Відбір на чемпіонат світу’2022: знову слід виграти групу • Перестало битися серце найстаршого тернополянина • У «Подолянах» — «КотоВасія»!
«Електронний ключ» до податкової звітності

Опубліковано: 6 Жовтня о 15:15 14


Детальніші консультації з даного питання можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10, 43-46-44.


У Тернопільській ОДПІ інформували, що електронний цифровий підпис дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру декларування, швидко та без перешкод звітувати до податкових, митних органів, не витрачаючи свій час, замовляючи довідки тощо.

Тож, серед основних переваг подання звітності в електронному вигляді варто виділити економію робочого часу та кошти на придбання бланків, оперативне відстеження змін до форм звітності.

Необхідними умовами для платника податків, який виявив бажання подавати податкову звітність в електронному вигляді є наявність:

– комп’ютера з оперативною системою Windows із доступом до мережі інтернет;

– спеціального програмного забезпечення для формування, підписання та подання податкової звітності до органів ДФС;

– чинних посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису посадових осіб, які підписують звітність. Вони слугують аналогом власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність, достовірність даних та ідентифікацію особи, яка відправила документ.

Щоб розпочати подання податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти Договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцію.  Такий договір укладається в електронному вигляді за допомогою обраного платником програмного забезпечення (онлайн-сервісу) для підписання та подання електронної звітності.

Детальніші консультації з даного питання можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10, 43-46-44, 23-53-61.

Відділ організації роботи тернопільської ОДПІ


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Перекус по-турецьки...


Опубліковано: о 14:00


Нещодавно 43-річна англійка Беккі вийшла заміж за коханого Чі Маркхмена...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:00


44-річна співачка Наталія Могилевська, яка нещодавно заявила про готовність стати мамою, трішки розказала про свого таємничого обранця...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:00


У Чортківському районі на дорозі М19, поблизу с. Горішня Вигнанка, відбулася акція проти продажу сільськогосподарської землі в Україні...


Опубліковано: о 10:00


Повним ходом тривають ремонтні роботи на Привокзальній площі в Тернополі...


Рубрика: Опубліковано: о 18:00



Теми дня
12 Листопада
11 Листопада
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео