Четвер, 19 вересня 2019
• У Тернополі — гурт «Скрябін» із… голосом Юрка Юрченка • «Чоловік надихатиме мене на більші спортивні звершення» • Субсидії і пільги у новому сезоні: хто і як їх буде виплачувати? • Відомий боєць без правил використав у якості груші… літню людину • «Слуга народу» готує нові вибори • Тернопільська гімнастка Анастасія Бачинська – на п’єдесталі етапу Кубка світу в Парижі • Федір Стригун: «Тернопіль повинен стати Меккою для українських театрів» • «Буковель» надихає! • «Він жив і загинув як Герой…» • Зарізав через… любов? • Не знаєш математики? До побачення! • Легенда, яку варто переповідати • Про футбольні курйози • «Ось це цифра!» • Поблизу власної оселі вирощував коноплю… • Буковинська красуня підкорила Італію • Коли у Тернополі не буде води? • «Моє серце на капремонті» • ТОП-5 продуктів, які можна їсти… на ніч • Телефонний дзвінок вартістю в 10 тисяч гривень
«Електронний ключ» до податкової звітності

Опубліковано: 6 Жовтня о 15:15 14


Детальніші консультації з даного питання можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10, 43-46-44.


У Тернопільській ОДПІ інформували, що електронний цифровий підпис дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру декларування, швидко та без перешкод звітувати до податкових, митних органів, не витрачаючи свій час, замовляючи довідки тощо.

Тож, серед основних переваг подання звітності в електронному вигляді варто виділити економію робочого часу та кошти на придбання бланків, оперативне відстеження змін до форм звітності.

Необхідними умовами для платника податків, який виявив бажання подавати податкову звітність в електронному вигляді є наявність:

– комп’ютера з оперативною системою Windows із доступом до мережі інтернет;

– спеціального програмного забезпечення для формування, підписання та подання податкової звітності до органів ДФС;

– чинних посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису посадових осіб, які підписують звітність. Вони слугують аналогом власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність, достовірність даних та ідентифікацію особи, яка відправила документ.

Щоб розпочати подання податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти Договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцію.  Такий договір укладається в електронному вигляді за допомогою обраного платником програмного забезпечення (онлайн-сервісу) для підписання та подання електронної звітності.

Детальніші консультації з даного питання можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10, 43-46-44, 23-53-61.

Відділ організації роботи тернопільської ОДПІ


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Кузьмі — 50. Як боляче писати — «було б»… Скільки б років не минуло від його трагічної загибелі (а минуло уже три з половиною), змиритися з тим, що не почуємо його «фірмових» жартів, приколів та пісень, неможливо...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Важкоатлетка зі Скалата Марія Хлян вийшла заміж...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 17:00


У жовтні розпочинається опалювальний період. Традиційно у цей час актуалізується питання про нарахування субсидій...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


Днями на вулиці Коновальця у Тернополі виник конфлікт через банальне паркування авто, а обернувся серйозним побиттям і госпіталізацією потерпілого...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00


Минулої п’ятниці, 13 вересня, Верховна Рада України прийняла постанову про дострокове припинення повноважень всього складу Центральної виборчої комісії...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:00



Теми дня
19 Вересня
18 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео