На ділянках, де через десятиліття експлуатації масово утворилися вибоїни, дорожники вже можуть застосувати «картинний» метод.
«Спершу ми фрезуємо пошкоджене покриття, а потім за допомогою асфальтоукладача вкладаємо суцільний шар нового покриття. Так ми оптимізовуємо процес ліквідації пошкоджень. Але хочу наголосити, що ямковий ремонт проводиться виключно на тих державних дорогах, де не було поточного середнього в останні роки», — прокоментував начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
Першою ділянкою, де вклали «карту», став в’їзд до м. Теребовля (траса М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече). Підрядна організація провела фрезування 680 кв. м покриття і вклала 124 тонни асфальтобетону вирівнюючим шаром.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: Богдан Юлик, дороги