За підсумками останніх трьох років Тернопільську область без перебільшень можна назвати потужним будівельним майданчиком. Адже в краї відновлюють та відбудовують не лише об’єкти соціальної інфраструктури, а й капітально ремонтують дороги.
Так, водії уже можуть оцінити якість дорожнього покриття на магістралях М-19 Тернопіль – Кременець, де ще тривають роботи, М-09 Тернопіль – Львів, де залишилося облаштувати лише верхній шар покриття та, власне, М-12 Тернопіль – Підволочиськ до кордону з Хмельницькою областю, де дорожникам залишилося зробити ще близько трьох кілометрів старої дороги. Таке оновлення дорожньої інфраструктури стало можливим завдяки урядовій ініціативі та державному фінансуванню.
Будівництво та ремонт магістральних шляхів протягом усього цього часу залишається під пильним контролем голови Тернопільської ОДА Степана Барни. Наприкінці минулого тижня він побував на ділянці дороги Тернопіль — Підволочиськ (траса М-12), що є частиною транснаціонального коридору Go Highway.
«Наше завдання — не тільки виділяти кошти на будівництво доріг, а й контролювати якість цих робіт, – зазначив Степан Барна. – Сьогодні ми зробили три контрольні проби, котрі здійснює державне підприємство, яке не тільки аналізує якість асфальту, а й систему його прокладення. На даний момент нам залишилося здійснити регенерацію майже двох з половиною кілометрів старої дороги і приблизно 10 км вирівнюючого шару. Думаю, що вже найближчим часом будівельні дороги в напрямку М-12 Тернопіль – Підволочиськ будуть завершені!»
Нагадаємо, ремонт дороги Тернопіль – Підволочиськ розпочали у квітні цього року. На її будівництво виділили понад 820 млн. грн. У межах Тернопільської області протяжність дороги складає майже 39 км.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: магістраль, Степан Барна, Тернопіль-Підволочиськ