Позначка “Disputed” супроводжується спеціальною червоною іконкою зі знаком оклику, повідомляє видання Recode.
Крім того, спеціальну відмітку можуть супроводжувати лінки на сайти факт-чекінгу, що пояснюють, чому новина – фейк.
Про те, що соцмережа боротиметься з фейковий новинами Марк Цукерберг заявляв ще у грудні 2016 року. Тоді ж очільник компанії повідомив, що Facebook буде рідше показувати публікації зі спеціальною відміткою у новинній стрічці. Крім того, такі новини не можна буде рекламувати.
[L]Механізм визнання новини фейковою влаштований так: коли користувачі поскаржаться на неї, адміністрація соцмережі проаналізує її та відправить третій стороні, яка проведе фактчекінг. Якщо незалежна сторона підтвердить, що написане є неправдивим, на новині з’явиться відповідна позначка.
Джерело: life.pravda.com.ua
Позначки: Facebook, Марк Цукерберг