У минулому випуску «НОВОЇ…» ми детально розповіли про чергову цікаву новацію Тернопільської міської ради — «Соціальну картку тернополянина», зокрема, у чому її суть і як вона працює. Сьогодні мова піде про порядок її отримання та деякі інші деталі.
Отже, особи, які отримають електронні квитки «Соціальна картка тернополянина», матимуть право на проїзд у міському транспорті загального користування за окремо визначеним тарифом: у тролейбусі – 3 гривні, в маршрутному таксі – 4 гривні. Усі категорії пільговиків також збережуть свої пільги. Тобто змінюється лише порядок сплати за проїзд чи пільговий проїзд. Тернополяни, які користуються транспортом на загальних підставах, відтепер зможуть оплачувати проїзд «Карткою тернополянина». Термін дії такого квитка розрахований на п’ять років.
Які потрібні документи для отримання «Картки тернополянина»?
Для отримання електронного квитка «Соціальна картка тернополянина» особи, офіційно зареєстрованим чи фактичним місцем проживання та офіційним місцем роботи яких є м. Тернопіль, повинні надати:
1) Заповнену анкету – заяву.
2) Фото.
3) Згоду на збір та обробку персональних даних.
4) Підтвердження офіційно зареєстрованого чи фактичного місця проживання та офіційного місця роботи у м. Тернопіль.
Для підтвердження офіційно зареєстрованого місця проживання у м. Тернопіль особа подає:
1) Паспорт громадянина України (у випадку наявності в особи паспорта громадянина України у формі ID-картки – довідку про реєстрацію місця проживання з органу реєстрації у м. Тернопіль).
2) — або Довідку про внесення інформації до державного демографічного реєстру та видані документи у формі витягу з державного демографічного реєстру.
3) — або Довідку про склад сім’ї чи зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
Для підтвердження офіційного місця роботи у м. Тернопіль особа подає:
— Довідку з місця роботи та завірену копію трудової книжки.
Для підтвердження офіційно зареєстрованого місця проживання у м. Тернопіль особа подає:
1) Паспорт громадянина України, акт, складений балансоутримувачем будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (ЖЕК), або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), управителем або іншою обслуговуючою організацією про підтвердження фактичного місця проживання особи у м. Тернопіль.
Де можна отримати «Картку тернополянина»?
Пільговики та пенсіонери можуть подати документи на виготовлення «Соціальної картки тернополянина» в управлінні соціальної політики міської ради або у ЦНАПі. Ті пільгові категорії громадян, які не встигнуть оформити до жовтня картку, ще до Нового року зможуть їздити у громадському транспорті міста за посвідченнями.
Учні та студенти, які вже подали документи на оформлення проїзних наприкінці попереднього навчального року, отримають картки у вересні. Ті ж учні та студенти, які ще не оформили картку, зможуть подати документи на її виготовлення у навчальних закладах, у ЦНАПі або в управлінні соціальної політики.
Інші категорії тернополян. Тернополяни можуть оформити персоніфікований електронний квиток через ЦНАП, управління соцполітики або ж придбати проїзний квиток у спеціальних пунктах продажу. При використанні персоніфікованого електронного квитка або проїзного квитка тариф на проїзд залишиться незмінним.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: Соціальна картка тернополянина, Тернопіль, ТМР