Четвер, 26 грудня 2024
• Жінка з Кременеччини погрожувала підірвати гранату • На Святвечір знайшов двох своїх братів мертвими… • У Тернополі відкрили ветеранський бізнес – магазин «Рибак. Ветеранська рибалка» • Скандальний командир Олег Побережник вийшов під заставу майже в мільйон гривень • “Був символом якісної бізнес-освіти в Україні”. Не стало відомого вченого із Тернопільщини • Чи знаходять роботу ветерани війни з Тернопільщини? • Гість побив господаря, який напав на нього з ножем… • В аварії на Кременеччині загинуло чотиримісячне немовля • Найвищий рівень довіри в суспільстві — до військових • “Намасте”: перед Різдвом зіграють виставу за п’єсою тернополянки • Дар’ю Коменду звільнили з посади директорки Новосільської спеціальної школи • У Тернополі затвердили Програму розвитку та підтримки волонтерства на 2025-2027 роки • Чоловік із Микулинців вкрав на вокзалі в перехожого сумку • Помер викладач ЗУНУ Віталій Мельник • Як запобігти вербуванню дітей ворожими спецслужбами? • Смертельна аварія біля Смиківців: загинула 45-річна жінка • «Будьте й надалі для нашого народу світильником Божої правди», — глава УГКЦ до владики Василя Семенюка з нагоди ювілею • У Тернополі господарі викинули собаку з четвертого поверху • Російська ракета пошкодила промисловий об’єкт на Тернопільщині • За замах на замовне вбивство зловмисникові загрожує до 15 років ув’язнення
Михайло Головко: «Фінансування дорожньої галузі в Україні менше в кілька разів порівняно з країнами Європи»

Опубліковано: 7 Вересня о 15:43 13


Надважливе значення в житті суспільства відіграє обслуговування дорожнього покриття, на яке, як відомо, завжди не вистачає коштів і яке завжди руйнується.


Рівень фінансування дорожніх робіт за останніх 10 років склав 14-34 % від науково обґрунтованої мінімально необхідної потреби. За міцністю та рівністю існуючі автомобільні дороги не відповідають сучасним технічним вимогам на 40-50 % загальної протяжності мережі.

“Разом з тим фінансування, що виділяється для дорожньої галузі в Україні та приведене до 1 км автодороги загального користування, менше в кілька разів порівняно з країнами Європи. Це призводить до недофінансування навіть першочергових робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг. За останніх сім  років фінансування таких робіт склало близько 18-36 % від нормативно необхідного (2-4 млрд. грн. при нормативних 11 млрд. грн.)”, — стверджує Михайло Головко, народний депутат України від ВО “Свобода”.

Як наслідок, обсяг руйнувань та деформацій на автодорогах загального користування збільшився за останніх сім років на 50 % від загальної їх протяжності. Через постійне недофінансування дорожня галузь має такі негативні наслідки:

— істотне погіршення технічного стану автомобільних доріг та рівня безпеки дорожнього руху;

— відсутність можливості розвитку (будівництва та реконструкції) існуючої мережі автомобільних доріг відповідно до темпів зростання національної економіки країни та інтенсивності руху транспортних засобів і вантажних перевезень;

— відсутність можливості повного використання транзитного потенціалу країни;

— відсутність можливості здійснювати технічне пере-
оснащення дорожньої галузі, широко впроваджувати нові технології, машини, механізми, матеріали, конструкції, інформаційно-аналітичні системи управління транспортними потоками та дорожнім господарством;

— незворотні руйнування і небезпека втрати стратегічної мережі автомобільних доріг.

“Враховуючи необхідність забезпечення цільового використання коштів Держбюджету на фінансування дорожнього господарства, ми вирішили запропонувати внести зміни до Бюджетного кодексу України щодо утворення спеціального фонду у складі Державного бюджету України для фінансування дорожнього господарства”, — зазначив Михайло Головко.

Фінансування відновлення та будівництва дорожнього покриття передбачається за рахунок таких надходжень:

1) акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів (крім акцизного податку, визначеного пунктом 6 частини першої статті 66 цього кодексу);
2) акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів;
3) ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби та шини до них;
4) плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Нещодавно опубліковане

У Тернополі завершуються ремонтні роботи сучасного оздоровчо-реабілітаційного центру на вулиці Чумацькій, який буде спрямований на відновлення поранених захисників та мешканців громади...


Рубрика: , , Опубліковано: о 23:57


46-річна жінка погрожувала сусідам підірвати гранату. На місце злочину виїжджала слідчо-оперативна група Лановецького відділення поліції...


Рубрика: , Опубліковано: о 22:33


У переддень Різдва мешканець Гримайлівської громади виявив мертвими двох своїх братів...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:00


Тернопільська міська рада втілює програму підтримки ветеранів та членів їх сімей, яка допомагає військовим реалізовувати свої бізнес-ідеї та створювати робочі місця...


Рубрика: , , Опубліковано: о 10:17


19 грудня в Тернопільському міськрайонному суді командиру 211-ї понтонно-мостової бригади Олегу Побережнюку обрали запобіжний захід...


Рубрика: , Опубліковано: о 13:06



Теми дня
25 Грудня
22 Грудня