Про це заявив директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка, посилаючись на успішний досвід економічної діяльності підприємства та інших виробників з Тернопільщини.
“Сьогодні для значної частини українців «тернопільське» походження виробництва тісно пов’язане з поняттями “якість” та “натуральність”. Великою мірою це заслуга більшості тернопільських виробників з різних галузей, від молочної до пивобезалкогольної, які в основу своєї діяльності поклали опору на натуральне виробництво. Це перспективно. Ми б хотіли, щоб цей успішний досвід просування мав кумулятивний ефект. Щоб від цього вигравали всі: виробники, місцева економіка та громада. Саме тому у нас є пропозиція до всіх зацікавлених об’єднатися для спільного просування тернопільських товарів та послуг у рамках спільної стратегії “Купуй Тернопільське!” Такий регіональний бренд має означати передусім високу якість”, — зазначив директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка.
Представник “Опілля” зауважив, що усі, хто робить акцент на натуральному виробництві, як правило, мають більші витрати і їм важче конкурувати з міжнародними брендами, які не мають таких обмежень. Тому спільна робота була б корисною для всіх.
“Виробники натуральної продукції, багато з яких розташовані на Тернопільщині, володіють меншими ресурсами для просування своїх виробів. Їм важко не просто конкурувати із міжнародними та загальнонаціональними торговими марками, а їхню хорошу та якісну продукцію проблематично подекуди знайти поза районом розташування виробництва. У той же час люди бажають купувати натуральне, а його не просто знайти на полицях нашої країни. Той, хто спеціалізується на натуральній продукції, несе більші витрати і змушений рахуватися з меншими термінами зберігання. Таке виробництво передбачає довготривалі вкладення коштів і поступову віддачу. Тому спільна робота була б виграшем для всіх”, — переконаний представник підприємства.
За задумом ініціаторів, місцеві виробники, громада та місцева влада мають об’єднати зусилля для просування спільного бренду Тернопільщини, бо від цього виграють усі.
“По-перше, спільна робота дозволить навіть невеликим виробникам знаходити свого покупця за рахунок спільної мережі збуту, рекламних заходів, формування спільного позитивного іміджу. У майбутньому не виключено спільне просування місцевої продукції не тільки в Україні, а й поза її межами. Тернопільщина повинна стати своєрідною торговою маркою, з якою асоціюватимуть натуральну і якісну продукцію. Таке об’єднання дозволить також встановити певні правила, свого роду “еко-марку”, яка дасть можливість споживачу безпомильно обирати якісну продукцію і бути впевненим, що там немає жодних шкідливих складників. По-друге, крім прямої вигоди від такої співпраці для підприємців і споживачів, буде конкретна вигода для області загалом. Адже розвиток місцевого виробництва – це робочі місця, сплачені податки, будівництво доріг, житла тощо. Це також можливість привернути більшу увагу до нашого краю не лише туристів, а й інвесторів. Тобто, така співпраця вигідна всім. Виробник отримає нових споживачів, а споживач — доступ до якісної продукції. Громада отримає більше податків у свій бюджет, робочі місця, поліпшення соціально-економічного стану. Місцева влада зможе ефективніше виконувати свої повноваження, маючи достатньо ресурсів. Україна виграє, бо багатші громади означають і добробут всієї країни”, — переконаний Володимир Гомівка.
Підсумовуючи, представник “Опілля” зазначив, що вже найближчим часом будуть розпочаті переговори із зацікавленими сторонами щодо формування спільної стратегії.
“Таким шляхом колись розвивалися багато регіонів Австрії, Німеччини, Чехії, Польщі. Місцеві виробники об’єднувалися і спільно виходили на зовнішні ринки. Переконаний, що ми знайдемо розуміння і з місцевими колегами-виробниками, і з місцевою владою і вдало запустимо корисний для нашого краю проект”, — резюмував Володимир Гомівка.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: Опілля