Понеділок, 07 липня 2025
• 5 кілограмів! У Бучачі народився хлопчик-богатир • Назавжди 26. Обірвалося життя захисниці Галини Лащик із Бучацької громади • Три випускниці з Тернополя отримали 200 балів на НМТ • Двоє захисників із Тернопільщини повернулися з полону • Секретаря Зборівської міської ради підозрюють у вимаганні “відкату” у ветеранів • У червні Тернопіль придбав військовим обладнання на 14 мільйонів гривень • Обірвалося життя працівника Тернопільського національного педагогічного університету • Трагедія на Кременеччині: водій в автомобілі потонув у ставі “Королівський” • Вбивство у Почаєві: завдав знайомому кілька ударів ножем • Скульптуру Архистратига Михаїла встановили на Монастирищині • 50 троянд – для Чорткова: діти з прифронтових територій висадили клумбу • На Зелені свята на Тернопільщині пройшла гроза із градом • Повернуть храмові історичне обличчя. На Тернопільщині реставратори виявили унікальний розпис • У підземеллі Бережанського замку невдовзі оживе… минуле • У Ланівцях відкрили “Соляну вежу”, яка не має аналогів в Україні • Діти загиблих Героїв можуть безкоштовно відвідувати атракціони в Тернополі • Танцювальний колектив із Тернополя переміг на міжнародному фестивалі у Туреччині • У Кременці зустрінуть воїна Назара Вашкевича, який повернувся з полону • Тернополян просять не доторкатись уламків безпілотників і ракет • Росія вдарила по Тернополю “Калібрами” і “Шахедами”
«Опілля» виграло у номінації «Народний бренд’2017»

Опубліковано: 21 Грудня о 16:00 112


Тернополяни визнали продукцію корпорації “Опілля” найкращою у номінації напої. Переможця традиційно визначали самі тернополяни протягом останніх двох місяців.


Володимир Гомівка.

Конкурс “Народний бренд року” проводиться вже втринадцяте, а “Опілля” стабільно отримує призи симпатій тернополян. Зокрема, у 2014 та 2015 роках корпорація вже перемагала в конкурсі “Народний бренд року”.

Директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка висловив вдячність тернополянам і працівникам підприємства.

“Нам дуже приємно, що цього року ми виграли номінацію “Народний бренд року”. Ми хочемо висловити від усього колективу пивоварні “Опілля” вдячність нашим споживачам, усім, хто голосував. Ми це надзвичайно цінуємо. Ви обираєте справді якісний продукт. Хотів би також подякувати всьому колективу пивоварні “Опілля” за сумлінну працю. Ви робите той продукт, який цінують у Тернополі і далеко за межами нашого краю. Спільно ж ми доводимо, що зроблене на Тернопільщині — натуральне і якісне”, — зазначив у своєму коментарі Володимир Гомівка.

Цього року пивоварню “Опілля” також відзначено найвищою нагородою пивобезалкогольної галузі “Бурштинова зірка’2017” як підприємство з найбільшими темпами приросту виробництва. Золоту медаль за високу якість світлого пива за результатами дегустацій міжнародними та українськими експертами отримав сорт пива “Опілля-Фірмове”, срібну – “Опілля-Гайдамацьке”, а також квас від “Опілля”.

Варто зауважити, що протягом останніх років підприємство перетворилося в одного з найбільших платників податків Тернопільщини. Зокрема, цього року до бюджету сплачено 80 млн. грн. “Опілля” бере активну участь у підтримці різного роду громадських та суспільних проектів.

Основою успіху на підприємстві вважають поєднання української традиції виробляти натуральний продукт з натуральної сировини, дотримання європейських стандартів якості та збереження класичної технології виробництва пива.

“Наше виробництво пива ґрунтується на давніх живих традиціях виробляти натуральний продукт. Але робимо це у зовсім інших масштабах. Ми віримо в те, що в Україні і світі споживач повертатиметься до натурального, природного, а продукти, вироблені за класичними технологіями, без різного роду “штучних прискорень”, набиратимуть дедалі більшої популярності. На “Опіллі” свідомо пішли на більш тривалі технологічні цикли і більші затрати, пов’язані з вкладеннями у виробництво, заради збереження класичних методів пивоваріння. Сьогодні “Опілля” — одне з небагатьох підприємств, де немає невластивих для виробництва пива додатків, таких, як “мальтозна патока”. Пиво «Опілля» народжується у старовинних підвалах при сталих температурах. “Опілля” використовує класичну технологію роздільного бродіння, доброджування та дозрівання. Це вимагає більше часу, матеріальних затрат та дотримання технологічної дисципліни, але зберігає натуральність смаку пива. Виробництво збільшується за рахунок розширення, а не за рахунок погіршення якості. Ми поважаємо споживача, який має право на натуральну якість”, — зазначив у коментарі директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Нещодавно опубліковане

Вага новонародженого – 5 кілограмів, а ось зріст 60 сантиметрів...


Рубрика: , , Опубліковано: о 19:53


Бучацька громада з глибоким сумом повідомляє про важку втрату — передчасно відійшла у вічність солдат взводу охорони Галина Йосифівна Лащик...


Рубрика: , Опубліковано: о 19:40


У Тернополі одразу кілька випускниць здобули найвищий результат на національному мультипредметному тесті - 200 балів...


Рубрика: , , , Опубліковано: о 10:00


Ще двоє наших воїнів повернулися додому із російського полону...


Рубрика: , Опубліковано: о 8:41


На Тернопільщині розгоряється скандал довкола дій секретаря Зборівської міської ради...


Рубрика: , , Опубліковано: о 19:23



Теми дня
5 Липня
4 Липня
3 Липня
26 Червня