Таке рішення було прийняте на засіданні виконавчого комітету міської ради за участю представників фірм-перевізників.
За відмову перевезення бійців АТО — позбавлення ліцензії
“На засіданні виконавчого комітету було укладено відповідну угоду з перевізниками, якою передбачено, що учасники бойових дій мають право безкоштовного проїзду в громадському транспорті незалежно від їх кількості. Окрім того, було прийнято рішення, що школярі матимуть 50-відсоткову пільгу на проїзд у маршрутках не лише у навчальні дні, а й у вихідні, але за винятком офіційних канікул”, – заявив міський голова Тернополя.
Коментуючи дане рішення, він також розповів, що недавно до нього через сайт міської ради, у розділі “Запитання-відповіді”, звернулася мешканка Тернополя, яка повідомила про випадок, коли водій маршрутки №13 з нецензурною лайкою накинувся на бійця АТО, який мав при собі відповідне посвідчення, вимагаючи заплатити за проїзд. “Зі всією відповідальністю заявляю, що відтепер у разі будь-якої спроби порушення права бійців АТО та інших учасників бойових дій на безкоштовний і необмежений проїзд у маршрутках, не лише водій буде звільнений з роботи, а й фірма-перевізник буде позбавлена ліцензії на перевезення. Ми не дозволимо ображати захисників Батьківщини”, – наголосив Сергій Надал.
Ціну на проїзд визначать громадські інспектори
На засіданні виконкому перевізники міста виступили з вимогою переглянути тариф на перевезення пасажирів у громадському транспорті та встановити його на рівні 3 гривні 50 копійок (нині 3 грн.). Аргументують вони це підвищенням цін в усіх сферах економіки та необхідністю більших витрат на ремонт громадського транспорту. На це у мерії зазначили, що для вивчення ситуації буде створена спеціальна комісія, до якої увійдуть громадські інспектори та представники податкової інспекції. Вони перевірять об’єктивність поданої перевізниками інформації і подадуть свої пропозиції та висновки.
“Сьогодні є проблема, що держава заборгувала перевізникам кошти за перевезення пільговиків. Наприклад, електротранспорту, станом на 1 травня ц. р., заборговано понад десять (!) мільйонів гривень, автоперевізникам – понад чотири мільйони. Цей фактор також впливає на стабільність і якість роботи громадського транспорту міста”, – зазначили у мерії.
Незважаючи на це, міський голова Тернополя зауважив, що говорити про підвищення цін на проїзд можна лише після схвалення такого рішення громадою, тобто в результаті висновків спеціальної комісії, сформованої за участю громадських контролерів, представників громадських організацій та державної фіскальної служби.
Прес-служба Тернопільської міської ради
Джерело: НОВА Тернопільська газета
