Це дозволило зекономити і місту, і пасажирам, втримати соціальні тарифи на проїзд. Але це був лише один етап масштабної транспортної реформи. Тепер у Тернополі почали розробляти нову модель єдиного квитка для проїзду в усьому громадському транспорті.
Коли є проблема…
Впродовж останнього року через карантинні обмеження тернополяни часто нарікали на незручності проїзду. Особливо, коли доводиться їхати з одного мікрорайону міста в інший та у вечірній час. Тоді доводиться довго чекати, робити кілька пересадок, а відповідно двічі, а то й тричі оплачувати за проїзд. І то лише в один бік. А для багатьох така ситуація виникає по кілька разів. Звісно, це втрата часу і для сімейного бюджету відчутно. Що ж робити?
Закордонний досвід
Хто був за кордоном, той знає, що там у містах діє система єдиного електронного квитка. Цей квиток дозволяє протягом визначеного часу користуватися різними видами громадського транспорту, сплативши лише раз. Вартість квитка залежить від відстані проїзду або часу, що його пасажир витрачає на поїздки. У переважній більшості придбати єдиний квиток можна на конкретний час – пів години, годину, день. Це дуже вигідно, оскільки не прив’язує пасажира лише до одного виду громадського транспорту і, звичайно ж, дозволяє суттєво економити.
А як у Тернополі?
За словами міського голови Сергія Надала, наразі фахівці управління транспорту та зв’язку міської ради працюють над тим, аби розробити модель єдиного квитка у всьому громадському транспорті. Передбачається, що можна буде користуватись так званим пересадковим квитком, який поширюється на різні види транспорту – автобуси, маршрутки і тролейбуси, не оплачуючи додатково за кожен проїзд.
Висновки
Як бачимо, міська влада Тернополя, впроваджуючи реформу громадського транспорту, послідовно іде європейським шляхом.
Пресслужба Тернопільської міської ради
Джерело: НОВА Тернопільська газета