В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Тернопільській області на час карантину інформування та консультації – за ТЕЛЕФОНОМ або за допомогою засобів електронного зв’язку.
Телефон “гарячої лінії” – (0352) 52-72-21
Телефон відділу організаційної роботи та документообігу управління: (0352) 43-00-44
Електронна адреса: te@fssu.gov.ua
Поштова адреса: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області, вул. Микулинецька, 3А, м.Тернопіль, 46006.
Для зв’язку – відділення:
Тернопільське міське відділення управління ВД ФССУ:
Поштова адреса: Тернопільське міське відділення управління ВД ФССУ
вул. Танцорова, 51 , м. Тернопіль, 46008
Тел відділення: (0352) 43-49-46, 52-27-78
Електронна адреса: temi.te@fssu.gov.ua
Звертаємось до застрахованих осіб, потерпілих на виробництві, яких цікавлять ті чи інші питання – телефонуйте, звертайтесь безпосередньо до працівників районних чи Тернопільського міського відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області. Якщо вам і після розмови з фахівцями в районах здається, що питання не вирішується – телефонуйте в управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області на гарячу лінію (0352)52-72-21. Ваше звернення буде відповідним чином оформлене і відразу спеціалісти дадуть вам грунтовне роз’яснення згідно законодавства.
Громадяни можуть отримати відповіді на свої запитання, надати пропозиції щодо покращення роботи Фонду, а також повідомити про можливі зловживання його посадовими особами.
Приймаються телефонні дзвінки управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45. Звернення на телефонну «Гарячу лінію» відразу опрацьовують, а та інформація, яка потребує додаткового опрацювання, надсилається на розгляд структурним підрозділам управління виконавчої дирекції Фонду, його відділенням, відповідно до компетенції. Працівники управління інформують та консультують заявників з актуальних питань щодо норм законодавства у сфері соціального страхування; проводять аналіз змісту звернень заявників; інше.
Обробка персональних даних звернень громадян, які надійшли на гарячу лінію, здійснюється відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
Джерело: НОВА Тернопільська газета