Понеділок, 24 березня 2025
• Поет Сергій Жадан провідав воїнів у лікарні в Тернополі • Понад 17 тисяч доларів взяв поліцейський на Тернопільщині за… “квиток” для ухилянта • Школяру із Кременця подарували гіроскутер за те, що не піддався вербуванню росією • Вдарила табуреткою, а потім зарізала ножем… Жахливе вбивство у Тернополі • Понад 160 писанок – доробок тернопільських майстрів Лесі та Юрія Цікалів • У Тернополі 14-річна школярка готувала теракт біля будівлі поліції • Після Маріуполя й полону нарешті — додому! • Три роки полону: додому повернувся Іван Романюк із Підволочиської громади • На Луганщині загинув 29-річний Микола Тимошик із Тернопільщини • На Тернопільщині знайшли мертвими двох чоловіків • На тренінгу від НСЗУ Тернопільщину представила заступниця генерального директора Тернопільської обласної клінічної психоневрологічної лікарні Надія Фарійон • 35 років рятував людей. Пожежник Степан Кунцьо з Тернопільщини святкує 90-річчя • Теребовлянську громаду оштрафували майже на пів мільйона гривень через забрудненням земель • Посварився з дівчиною і почав надсилати незнайомкам інтимні фото • Лелек із лози виготовили студенти у Кременці • Листівки для поранених воїнів намалювали юні тернополяни • Згорів столітній храм. У селі на Тернопільщині моляться просто неба • З 15 березня у Тернополі відновлюється опалювальний сезон • Юний музикант Олександр Кайдаш із Тернополя підкорює міжнародні сцени • На підвіконні – вісім горщиків із коноплею. Тернополянину загрожує тюрма
Яким має бути «домашній магазин»…

Опубліковано: 8 Лютого о 14:00 34


Мешканці нашого міста вже давно познайомилися з мережею «АТБ». Люди роблять свій вибір на її користь, оскільки впевнені в якості товарів і задоволені рівнем обслуговування.


Пересічному покупцеві трохи дивно казати, що він почуває себе у торговельній точці, неначе вдома. Утім, мережі «АТБ», яка в Тернополі представлена п’ятьма маркетами, вдалося зробити умови для кожного настільки комфортними, що такий вислів стосовно її магазинів є цілком виправданим.
Мешканці нашого міста вже давно познайомилися з мережею «АТБ». Люди роблять свій вибір на її користь, оскільки впевнені в якості товарів і задоволені рівнем обслуговування. І слід зазначити, що вони не одинокі у своїх уподобаннях. Адже кожного дня, згідно з дослідженнями, понад 3,5 мільйона українців здійснюють свої покупки саме в «АТБ». Експерти вважають, що такий успіх зумовлений вдало обраним форматом, який був упроваджений засновниками мережі багато років тому.
«Уже у 2000-их роках мережа «АТБ» першою в Україні запровадила нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Вона була незвичною для співвітчизників, хоча за кордоном дискаунтери досить популярні (усе ж у випадку «АТБ» цей формат був серйозно адаптований під очікування і запити українців). Ідеться про магазини із широким асортиментом товарів за оптовими цінами», – пояснює Наталя Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Ще в далекі часи становлення мережі мешканці українських міст позитивно сприйняли запропонований формат. Тим паче, що в поєднанні зі зручним розташуванням і високою якістю продукції він максимально відповідав їхнім вимогам. Підтвердженням цього є простий факт: за двадцять із гаком років своєї історії «АТБ» із шести переобладнаних радянських гастрономів перетворився на найбільш розвинену торговельну мережу України. Тепер вона представлена 990 магазинами у 253 населених пунктах країни.
Проте успіх розвитку «АТБ» полягає не тільки у форматі. Важливу роль відіграли й основи управління бізнесом, який є повністю стандартизованим для абсолютно всіх торгових точок, незалежно від регіону розташування. «Кожен наш клієнт, відвідуючи магазин, бачить тільки охоронців, касирів, працівників залу, консультантів. Однак це лише мала частина великого колективу, який обслуговує торгову точку. Нині в «АТБ» працюють понад 50 тис. осіб. Це означає, що на обслуговування кожного маркету припадає до півсотні співробітників», – розповідає Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, ідеться про водіїв, вантажників, керівників підрозділів, бухгалтерів, контролерів якості товарів, працівників розподільчих центрів і лабораторій, лекторів в освітніх центрах компанії та ін. Усі ці люди – основа успішної роботи як окремого магазину, так і підприємства загалом. Іншими словами, це великий і дружний колектив однодумців, які працюють на благо кожного клієнта.
Тож «АТБ» фактично є родоначальником такого явища, як «український дискаунтер». Він відрізняється від своїх європейських аналогів на кшталт Lidl або Aldi. Ті співвітчизники, хто бував за кордоном, безпомилково назвуть головну відмінність. Якщо в Європі дискаунтери зазвичай винесені на міську околицю і до них необхідно добиратися автівкою, то українцям усі переваги цього формату доступні чи не в сусідньому дворі. Це справді «домашній» магазин не тільки за своєю атмосферою і впевненістю в безпеці, але й з точки зору розташування торговельних точок.
Ще однією відмінністю від західних аналогів можна сміливо вважати асортимент. Традиційний європейський дискаунтер серйозно обмежує свого покупця у виборі продукції. «АТБ» розвивається в зовсім протилежному напрямі. Щоб це зрозуміти, достатньо згадати про асортимент українських маркетів, які пропонують більше 3500 товарних позицій. Причому понад 800 найменувань із зазначеної кількості – це так звані власні торгові марки, тобто їх продають тільки в «АТБ» (наприклад, «De Luxe Foods & Goods Selected», «Своя лінія», «Розумний вибір», «Спецзамовлення АТБ»). «Це ті товари, що представлені лише в нашій мережі та виробляються на замовлення «АТБ». До них ми пред’являємо найжорсткіші вимоги, адже вони є «обличчям» нашої компанії. За рахунок мінімізації витрат на логістику і рекламу, вартість такої продукція нижча середньоринкової. Однак незважаючи на низьку ціну, якість продукції власних торгових марок не поступається якості товарів відомих брендів», – зазначає Наталія Шаповалова.
До речі, якість товарів – ще одна перевага «АТБ». Тут дуже уважно контролюють усі показники. «Щомісяця в лабораторіях тестують понад 1000 зразків продукції різних товарних груп, які ми беремо прямо з полиць наших магазинів», – додає Наталія Шаповалова. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки. Тестування здійснюється як у плановому, так і позаплановому режимах.
Сукупність усього перерахованого – це відповідь на питання про те, чому українцям так імпонує мережа «АТБ». У Тернополі цей «домашній магазин» уподобали тисячі містян. З розширенням присутності компанії в регіоні показник довіри буде тільки зростати. А разом із ним – і комфорт покупок для кожного з нас.

Анатолій Мороз


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Нещодавно опубліковане

Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня вже вкотре перетворилася на осередок мистецького гарту, у простір, наповнений творчим натхненням та позитивною енергетикою, аже в стінах медичного закладу відбулася знакова, навіть історична подія — лікарню відвідав відомий український письменник, поет, перекладач, музикант, волонтер і військовослужбовець Сергій Жадан, а з ним — його творчий побратим, (а тепер ще й побратим по зброї), музикант і композитор, учасник гурту «Жадан і собаки» — Євген Турчинов...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:26


Одержав 17 500 доларів США за документи, що дають змогу виїхати за кордон під час воєнного стану - у зловживанні впливом підозрюють поліцейського на Тернопільщині...


Рубрика: , , Опубліковано: о 15:13


Тернопільські поліцейські подякували та вручили подарунок школяреві, який повідомив про спробу вербування ворогом...


Рубрика: , , , Опубліковано: о 14:50


Бездиханне тіло 39-річної тернополянки знайшла матір у квартирі свого колишнього чоловіка...


Рубрика: , , Опубліковано: о 14:39


Понад 160 писанок на курячих, гусячих і страусиних яйцях представили подружжя майстрів Леся та Юрій Цікало у Тернопільському обласному художньому музеї ...


Рубрика: , , Опубліковано: о 15:43



Теми дня
24 Березня
21 Березня
20 Березня
18 Березня
Відео