П’ятниця, 23 серпня 2019
• Чортків мотофестом шаленів • Наїхав на жінку і дітей… • У Тернополі сходи фонтану “Сльози Гронського” доповнюють новими атрибутами • Боровся за Україну, втратив життя на чужині… • То й що, що вже «за десять осінь»? Душа ще трохи в мандри просить… • Пішов із життя викладач ТНЕУ Олег Бакалюк • Коржики з медом і маком від Наталки Потурай • Свято…з вогником! • Де святкуватимуть День прапора і День Незалежності • Біда за бідою… • «Дій активно! Живи позитивно!» Коли життя — мед! • 43-річна Мілла Йовович стане мамою втретє • Моніка Левінскі розкаже свою правду про секс-скандал з Біллом Клінтоном • Три ідеї для легкого літнього обіду • Зарядка для пам’яті: як перестати все забувати • Поблизу Кооперативного коледжу авто збило жінку • Українська краса до Голлівуду дійде! • Нова українська школа: влада і громади повинні об’єднати зусилля для успішної реалізації завдань • Термомодернізація житлового фонду Тернополя прийшла на вул. Новий Світ, 45 • Андрій Крисоватий: «Пріоритет нині – це якісна освіта для студентів»
Тернополянка Олександра Струмчинська: «Соцмережа «Ukrainians» – наш спільний успіх!»

Опубліковано: 28 Липня о 16:00 145


Про 22-річну тернополянку Олександру Струмчинську останнім часом заговорила вся Україна! Привід — більш ніж вагомий: дівчина, котра навчається у бізнес-школі при ТНЕУ, стала співавторкою новоствореної української соціальної мережі «Ukrainians».


Нині Олександра  розповідає «НОВІЙ…», як розпочинала роботу над ресурсом, ділиться секретами успіху проекту та планами на майбутнє.

— Як виникла ідея створити  соцмережу «Ukrainians»?

— Така потреба виникла після підписання президентом Петром Порошенком указу про заборону російських ресурсів «Вконтакте» і «Одноклассники». Спочатку ми вирішили перевірити, чи потрібна українським користувачам власна соцмережа, тому запустили опитування. Хотіли зібрати 50 тисяч підписів за 12 днів. Поставили для себе умову: якщо зберемо, розпочнемо розробку  й  упродовж чотирьох місяців представимо продукт. Необхідну кількість підписів зібрали за три з половиною дні. Це було wow!

— Хто допомагає у створенні «Ukrainians»?

— Достатньо велика і сильна команда – канадська ІТ-компанія StartupSoft. Вони відповідають за технічну реалізацію продукту і за фінансовий аспект.

— Чому саме «Ukrainians»?

— Назву обрали одноголосно  й досить швидко — за якусь годину. Зупинилися на «Ukrainians».  У нас є велика кількість коментарів, зауважень, побажань щодо назви. Вона нас частково обмежує, а в майбутньому обмежуватиме в межах ринку, тому ми не ставимо для себе умови, що ця назва залишиться назавжди, а розглядатимемо різні варіанти. Можливе або скорочення назви, або взагалі перейменування, якщо цього насправді хотітимуть користувачі.

— У соцмережі «Ukrainians» уже зареєструвалися близько 275 тисяч користувачів. Чи сподівалися такого успіху?

— На успіх сподівалася і очікуємо на ще більший. У нас мета: до кінця року – п’ять мільйонів зареєстрованих користувачів, і ми працюємо над цим. Насправді самі користувачі активно допомагають досягати поставленої мети. Ми зі свого боку робимо технічну частину, частково рекламу, а користувачі допомагають реалізовувати.

— Коли весь функціонал соцмережі стане доступним?

— Ми обіцяли до чотирьох місяців. Це орієнтовно кінець вересня. Наступний вихід функціоналу, який ми плануємо, це повідомлення. Ще залишилося 33 тисячі  користувачів, які мають зареєструватися на сайті, і ми зможемо відкрити цей функціонал. Приємним сюрпризом стане те, що незабаром ми презентуємо мобільний додаток для операційної системи Android. Його можна буде завантажити з PlayMarket.

— Чи будуть діяти вікові обмеження на сайті?

— Так, реєстрація дозволена від 13 років. Цього вимагають правила конфіденційності, які доступні на сайті. Ми будемо працювати, в цьому плані, як і Facebook, щоб гарантувати безпеку користувачам.

— Чим «Ukrainians» відрізнятиметься від інших популярних соцмереж (Facebook, «Вконтакте», «Одноклассники»)?

— На відміну від «Вконтакте», ми хочемо забезпечити користувачам безпеку даних. На даному етапі ми використовуємо сервери «Ажур» від Microsoft. Стосовно Facebook, то  контент, якого там наразі немає, це музика. Її хочуть користувачі і ми розуміємо цю потребу. Унікальність соцмережі «Ukrainians» у тому, що ми дамо користувачам заробляти на їхньому контенті. Коли вони завантажуватимуть свою унікальну інформацію на особисті сторінки, в групи, вони матимуть можливість на цьому заробляти. Якщо інформація, яку вони завантажили на особисті сторінки, в групи, буде популярною серед інших користувачів, ми будемо платити за це. Таким чином перерозподілятиметься прибуток соціальної мережі між тими користувачами, які будуть робити її популярною. Тому ми й говоримо, що працюємо як команда разом із користувачами і що успіх «Ukrainians» – наш спільний успіх.

Олена Водарська


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Минулої п’ятниці, 16 серпня, спокій Чорткова порушив рев «залізних коней», які на три дні заполонили місто...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


Аварія, в якій потерпіла молода жінка з двома малолітніми дітьми, трапилася у п’ятницю, 9 серпня, близько 16-ої години у селі Ковалівка Монастириського району...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00


У Польщі загинув ветеран АТО Андрій Савчук із Чорткова...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00


Ви ще встигаєте «застрибнути в останній вагон» відпочинку...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 12:00



Теми дня
22 Серпня
21 Серпня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео