Понеділок, 30 березня 2020
• Верховна Рада звільнила очільників МОЗ і міністерства фінансів • У Тернопільській області діятимуть мобільні медичні бригади • “Корона”: як врятувати хворого • «Все буде добре!» — кажу собі, хоч у мене — коронавірус» • В Україні підтверджено 480 випадків COVID-19 • Коронавірус: МОЗ повідомило критерії, за якими людину вважають контактною • 10 рецептів імбирних напоїв для міцного імунітету • П’ять продуктів, які найкраще захищають від коронавірусу • На Тернопільщині – 57 випадків COVID-19 • Як зробити багаторазову маску від коронавірусу власноруч • На Тернопільщині коронавірус виявили у півторарічної дитини • Коронавірус забрав життя чоловіка з Монастирищини • Відомі логотипи у стилі карантину • У Тернополі підтверджено другий випадок захворювання на COVID-19 • Коронавірус підтвердили у 11-річної дитини та її матері • В Україні зареєстровано 218 випадків захворювання на коронавірус • У Тернопільській області підтверджено 26 випадків COVID-19 • Як діяти, якщо запідозрили у себе коронавірус? • “Час піклуватись про родину”: зіркові татусі записали відеозвернення • Поліція заблокувала низку населених пунктів на Тернопільщині
Тернополянка Олександра Струмчинська: «Соцмережа «Ukrainians» – наш спільний успіх!»

Опубліковано: 28 Липня о 16:00 157


Про 22-річну тернополянку Олександру Струмчинську останнім часом заговорила вся Україна! Привід — більш ніж вагомий: дівчина, котра навчається у бізнес-школі при ТНЕУ, стала співавторкою новоствореної української соціальної мережі «Ukrainians».


Нині Олександра  розповідає «НОВІЙ…», як розпочинала роботу над ресурсом, ділиться секретами успіху проекту та планами на майбутнє.

— Як виникла ідея створити  соцмережу «Ukrainians»?

— Така потреба виникла після підписання президентом Петром Порошенком указу про заборону російських ресурсів «Вконтакте» і «Одноклассники». Спочатку ми вирішили перевірити, чи потрібна українським користувачам власна соцмережа, тому запустили опитування. Хотіли зібрати 50 тисяч підписів за 12 днів. Поставили для себе умову: якщо зберемо, розпочнемо розробку  й  упродовж чотирьох місяців представимо продукт. Необхідну кількість підписів зібрали за три з половиною дні. Це було wow!

— Хто допомагає у створенні «Ukrainians»?

— Достатньо велика і сильна команда – канадська ІТ-компанія StartupSoft. Вони відповідають за технічну реалізацію продукту і за фінансовий аспект.

— Чому саме «Ukrainians»?

— Назву обрали одноголосно  й досить швидко — за якусь годину. Зупинилися на «Ukrainians».  У нас є велика кількість коментарів, зауважень, побажань щодо назви. Вона нас частково обмежує, а в майбутньому обмежуватиме в межах ринку, тому ми не ставимо для себе умови, що ця назва залишиться назавжди, а розглядатимемо різні варіанти. Можливе або скорочення назви, або взагалі перейменування, якщо цього насправді хотітимуть користувачі.

— У соцмережі «Ukrainians» уже зареєструвалися близько 275 тисяч користувачів. Чи сподівалися такого успіху?

— На успіх сподівалася і очікуємо на ще більший. У нас мета: до кінця року – п’ять мільйонів зареєстрованих користувачів, і ми працюємо над цим. Насправді самі користувачі активно допомагають досягати поставленої мети. Ми зі свого боку робимо технічну частину, частково рекламу, а користувачі допомагають реалізовувати.

— Коли весь функціонал соцмережі стане доступним?

— Ми обіцяли до чотирьох місяців. Це орієнтовно кінець вересня. Наступний вихід функціоналу, який ми плануємо, це повідомлення. Ще залишилося 33 тисячі  користувачів, які мають зареєструватися на сайті, і ми зможемо відкрити цей функціонал. Приємним сюрпризом стане те, що незабаром ми презентуємо мобільний додаток для операційної системи Android. Його можна буде завантажити з PlayMarket.

— Чи будуть діяти вікові обмеження на сайті?

— Так, реєстрація дозволена від 13 років. Цього вимагають правила конфіденційності, які доступні на сайті. Ми будемо працювати, в цьому плані, як і Facebook, щоб гарантувати безпеку користувачам.

— Чим «Ukrainians» відрізнятиметься від інших популярних соцмереж (Facebook, «Вконтакте», «Одноклассники»)?

— На відміну від «Вконтакте», ми хочемо забезпечити користувачам безпеку даних. На даному етапі ми використовуємо сервери «Ажур» від Microsoft. Стосовно Facebook, то  контент, якого там наразі немає, це музика. Її хочуть користувачі і ми розуміємо цю потребу. Унікальність соцмережі «Ukrainians» у тому, що ми дамо користувачам заробляти на їхньому контенті. Коли вони завантажуватимуть свою унікальну інформацію на особисті сторінки, в групи, вони матимуть можливість на цьому заробляти. Якщо інформація, яку вони завантажили на особисті сторінки, в групи, буде популярною серед інших користувачів, ми будемо платити за це. Таким чином перерозподілятиметься прибуток соціальної мережі між тими користувачами, які будуть робити її популярною. Тому ми й говоримо, що працюємо як команда разом із користувачами і що успіх «Ukrainians» – наш спільний успіх.

Олена Водарська


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Верховна Рада звільнила Ігоря Уманського з посади міністра фінансів і Іллю Ємця з посади міністра охорони здоров'я ...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:09


Управління охорони здоров'я повідомило, що на Тернопільщині буде створено 22 мобільні медбригади ...


Рубрика: Опубліковано: о 14:00


...


Опубліковано: о 12:59


Розповідь жінки з Монастириськ, яка разом із трьома дітьми нині бореться з важкою недугою...


Автор: Рубрика: , , , Опубліковано: о 12:51


Про 480 випадків коронавірусної інфекції повідомив Центр громадського здоров'я України ...


Опубліковано: о 10:12



Теми дня
30 Березня
29 Березня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео