П’ятниця, 24 січня 2020
• Підприємцю Ігорю Скрипці підкинули… похоронний вінок • Тернополянам лише дещиці не вистачило до нагород Юнацької Олімпіади • Той, хто створив «Ниву» • Віталій Гринів: «Настав час демонструвати високі результати» • «Кожна вдала операція – перемога усього відділення» • Де шукати… сніг? • Які зміни в 2020-ому чекають українських заробітчан? • Світлана Пушкар: «Чому закрили справу про загибель мого чоловіка?» • Сергій Надал: «Акт Злуки показав усьому світові – українці це державна нація» • Герої вистояли, не витримав бетон… • «Кінець епохи бідності»: тільки для кого?! • 20 облич’2019: Наталя Присіч • Заливне з індички від Євгена Клопотенка • У 42 роки – 20 дітей! • Бунт у королівстві? • Новітня практика інвестиційних угод, впроваджена у Тернополі, є прикладом для багатьох українських міст • Помер найменший чоловік у світі • 20 облич’2019: Віталій Гринів • Новий парк за проєктом молодих тернопільських архітекторів таки буде! • Юліанна Туницька посіла п’яте місце на ІІІ зимових Юнацьких Олімпійських іграх
Тернополянка Олександра Струмчинська: «Соцмережа «Ukrainians» – наш спільний успіх!»

Опубліковано: 28 Липня о 16:00 151


Про 22-річну тернополянку Олександру Струмчинську останнім часом заговорила вся Україна! Привід — більш ніж вагомий: дівчина, котра навчається у бізнес-школі при ТНЕУ, стала співавторкою новоствореної української соціальної мережі «Ukrainians».


Нині Олександра  розповідає «НОВІЙ…», як розпочинала роботу над ресурсом, ділиться секретами успіху проекту та планами на майбутнє.

— Як виникла ідея створити  соцмережу «Ukrainians»?

— Така потреба виникла після підписання президентом Петром Порошенком указу про заборону російських ресурсів «Вконтакте» і «Одноклассники». Спочатку ми вирішили перевірити, чи потрібна українським користувачам власна соцмережа, тому запустили опитування. Хотіли зібрати 50 тисяч підписів за 12 днів. Поставили для себе умову: якщо зберемо, розпочнемо розробку  й  упродовж чотирьох місяців представимо продукт. Необхідну кількість підписів зібрали за три з половиною дні. Це було wow!

— Хто допомагає у створенні «Ukrainians»?

— Достатньо велика і сильна команда – канадська ІТ-компанія StartupSoft. Вони відповідають за технічну реалізацію продукту і за фінансовий аспект.

— Чому саме «Ukrainians»?

— Назву обрали одноголосно  й досить швидко — за якусь годину. Зупинилися на «Ukrainians».  У нас є велика кількість коментарів, зауважень, побажань щодо назви. Вона нас частково обмежує, а в майбутньому обмежуватиме в межах ринку, тому ми не ставимо для себе умови, що ця назва залишиться назавжди, а розглядатимемо різні варіанти. Можливе або скорочення назви, або взагалі перейменування, якщо цього насправді хотітимуть користувачі.

— У соцмережі «Ukrainians» уже зареєструвалися близько 275 тисяч користувачів. Чи сподівалися такого успіху?

— На успіх сподівалася і очікуємо на ще більший. У нас мета: до кінця року – п’ять мільйонів зареєстрованих користувачів, і ми працюємо над цим. Насправді самі користувачі активно допомагають досягати поставленої мети. Ми зі свого боку робимо технічну частину, частково рекламу, а користувачі допомагають реалізовувати.

— Коли весь функціонал соцмережі стане доступним?

— Ми обіцяли до чотирьох місяців. Це орієнтовно кінець вересня. Наступний вихід функціоналу, який ми плануємо, це повідомлення. Ще залишилося 33 тисячі  користувачів, які мають зареєструватися на сайті, і ми зможемо відкрити цей функціонал. Приємним сюрпризом стане те, що незабаром ми презентуємо мобільний додаток для операційної системи Android. Його можна буде завантажити з PlayMarket.

— Чи будуть діяти вікові обмеження на сайті?

— Так, реєстрація дозволена від 13 років. Цього вимагають правила конфіденційності, які доступні на сайті. Ми будемо працювати, в цьому плані, як і Facebook, щоб гарантувати безпеку користувачам.

— Чим «Ukrainians» відрізнятиметься від інших популярних соцмереж (Facebook, «Вконтакте», «Одноклассники»)?

— На відміну від «Вконтакте», ми хочемо забезпечити користувачам безпеку даних. На даному етапі ми використовуємо сервери «Ажур» від Microsoft. Стосовно Facebook, то  контент, якого там наразі немає, це музика. Її хочуть користувачі і ми розуміємо цю потребу. Унікальність соцмережі «Ukrainians» у тому, що ми дамо користувачам заробляти на їхньому контенті. Коли вони завантажуватимуть свою унікальну інформацію на особисті сторінки, в групи, вони матимуть можливість на цьому заробляти. Якщо інформація, яку вони завантажили на особисті сторінки, в групи, буде популярною серед інших користувачів, ми будемо платити за це. Таким чином перерозподілятиметься прибуток соціальної мережі між тими користувачами, які будуть робити її популярною. Тому ми й говоримо, що працюємо як команда разом із користувачами і що успіх «Ukrainians» – наш спільний успіх.

Олена Водарська


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Ігоря Скрипку із села Нагір’янка Чортківського району добре знають у середовищі шоу-бізнесу далеко за межами нашої області...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Санкарка Юліанна Туницька і біатлоніст Віталій Мандзин — у п’ятірках ІІІ Юнацьких Олімпійських ігор...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:00


20 січня засновнику тернопільської «Ниви» Івану Потупі виповнилося б 88 років...


Рубрика: , , Опубліковано: о 15:00


Перспективний тернопільський велосипедист готується до чемпіонату світу з велотреку...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00


Фахівці ортопедо-травматологічного відділення Тернопільської університетської лікарні повертають до повноцінного життя після найскладніших травм...


Рубрика: Опубліковано: о 13:00



Теми дня
23 Січня
22 Січня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео