Відтак порівняно з показниками минулого року продажі смарт-годинників скоротилися на 51,6%. Це стверджує новий аналіз ринку, проведений американською компанією IDC (International Data Corporation), – пише BBC Україна.
Згідно з висновками дослідження, Apple Watch все ще залишається лідером на ринку «розумних» годинників. Проте у третьому кварталі 2016 року (липень-вересень) компанія продала тільки мільйон годинників. За цей самий період 2015 року Apple продала 3,9 мільйонів годинників. Загалом за підсумками року продажі Apple Watch скоротилися на 71,6%.
Найбільші втрати у попиті має компанія Lenovo, яка виготовляє годинники Moto 360. Її продажі впали на 73,3%.
Продажі Pebble упали на 50%, а Samsung – залишилися на тому ж рівні, що й торік.
Експерти IDC стверджують, що попит на «розумні» годинники серед користувачів наразі дуже низький. «Стало очевидним те, що наразі смарт-годинники – це не для всіх», – пояснює один із аналітиків IDC Жітеш Убрані.
За його словами, через обмеженість сфери використання цього ґаджета багато виробників зосередилися на тому, щоб зробити його пристроєм для фітнесу й спорту. Як-от Apple, що у другій версії свого Apple Watch відмовилася позиціонувати його виключно як дорогий модний аксесуар. Apple Watch 2 надійде у продаж 28 жовтня.
Джерело: НОВА Тернопільська газета